۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۸۱۹

پیام مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

پیام مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه فم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد، شهادت امام صادق(ع) بیانیه ای صادر و مجدداً مردم را به حضور پای صندوق و انتخاب اصلح دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد، شهادت امام صادق(ع) و دعوت مجدد به حضور پای صندوق و انتخاب اصلح بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امام، یک مردِ مؤمنِ مخلصِ خدایی بود که توانست عدّه‌ای را به‌دنبال خود به‌راه بیندازد و کاری را انجام دهد که واقعاً مثل یک افسانه بود؛ یعنی اصلاً باور کردنی و شدنی نبود. در دنیایی که همه چیز علیه اسلام بود، یک نفر بیاید در جایی که همه انگیزه‌های دنیا بر این است که آن‌جا باید از اسلام و ایمان و قرآن دور بماند، حکومت اسلامی برپا کند!؟ مگر چنین چیزی ممکن بود!؟ اما امام انجام داد.» امام خامنه‌ای (دام‌ظله)

شهادت رییس مکتب تشیع حضرت امام صادق(علیه السلام) و رحلت شاگرد این مکتب حضرت امام خمینی (ره) که توانست آرزوی دیرین انبیای الهی را در دنیای مادی و سلطه شرق و غرب، و یوم الله 15 خرداد تسلیت باد.

هنوز صدای رسای امام ما به گوش می رسد که فرمود: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» سخنی که باید بیش از هر زمان دیگری، در گام دوم انقلاب اسلامی و در آزمون مهم انتخابات ریاست جمهوری 1400 مورد توجه ملت شریف ایران قرار گیرد.

به راستی، شرکت نکردن در انتخابات یا عدم توجه به معیارهای انتخاب اصلح، زمینه ضعف نظام اسلامی و تقویت نااهلان و بلند شدن نیش و کنایه آنان را به دنبال نخواهد داشت؟ آیا همین نااهلان سال ها، پیشرفت نظام اسلامی را در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تحقق مرحله سوم یعنی دولت اسلامی، متوقف یا کند نکردند؟

مجمع نمایندگان طلاب، بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی را برای به رخ کشاندن عزت و اقتدار ایران اسلامی به رخ مستکبران عالم، دعوت می کند که با حضور خویش، چشم ها را به خویش، خیره سازیم و همانند انقلاب 57، و با پیروی از رهنمودهای نائب امام عزیز، با انتخاب کاندیدای اصلح، کاندیدای باکفایت، باایمان، عدالت خواه و فساد ستیز و دارای کارنامه جهادی و انقلابی، راه جدیدی را برای ملت های آزاده جهان بکشاییم.

ارسال نظرات