۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۴۳۵
حجت الاسلام جلالی در گفت‌وگو با رسا:

با سرمقاله نویسی جلوی حرکت رو به جلوی دولت سیزدهم گرفته نمی شود

با سرمقاله نویسی جلوی حرکت رو به جلوی دولت سیزدهم گرفته نمی شود
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آقای رئیسی برای مردمی شدن دولت قدم بر می دارد و امیدواریم که وضعیت مردم بهبود پیدا کند؛ با سرمقاله نویسی جلوی این حرکت گرفته نمی شود.

حجت الاسلام حسین جلالی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، گفت: متأسفانه بسیاری از مطبوعات کشور از پول نظام تغذیه می شوند اما آورده ای برای نظام نداشته و در بسیاری موارد در پازل رسانه ای دشمن بازی کرده اند.

وی افزود: آقای مسیح مهاجری یکی از جاده صاف کن های سیاست های آقای هاشمی بود و به تئوریزه کردن سیاست های ضد عدالت از طریق روزنامه جمهوری اسلامی مشغول شد؛ می توان گفت متأسفانه روزنامه جمهوری اسلامی هیچگاه در راستای سیاست های نظام حرکت نکرده و علی رغم تأثیرگذاری پایین در فضای مطبوعاتی کشور، پیاده نظام تفکر غرب شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: متأسفانه در ارائه یارانه های مطبوعاتی هم، عدالت وجود ندارد و جالب تر آنکه مطبوعاتی که با نظام اسلامی همسو نیستند یارانه بیشتری دریافت می کنند؛ اگر قرار است یارانه مطبوعاتی ارائه شود بهتر است به طور عادلانه در بین همه فعالان مطبوعاتی توزیع شود و اگر کسی هم خواست ضد نظام مطلبی بنویسد از امکانات خودش استفاده کند نه بودجه دولتی.

وی تأکید کرد: مسیح مهاجری از خواص مردود بوده و در مسیر خدمت به نظام نبوده است؛ اینکه در یک سرمقاله غیر حرفه ای دولت رئیسی را به احمدی نژاد بچسباند و همان برخورد را با او بکند کار مطبوعاتی نیست؛ در خود فضای اصلاح طلبی جوانان توانمندتری هستند که بتوانند یک روزنامه را به خوبی مدیریت کنند چرا آقای مهاجری که حامی جوان گرایی هستند صندلی خود را برای یک جوان اصلاح طلب خالی نمی کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقای رئیسی برای مردمی شدن دولت قدم بر می دارد و امیدواریم که وضعیت مردم بهبود پیدا کند؛ با سرمقاله نویسی جلوی این حرکت گرفته نمی شود فقط شخصیت خود را نشان می دهند؛ تا دیروز دولت تدبیر که از روی زندگی مردم رد می شد، مورد مؤاخذه آقای مهاجری قرار نگرفت، حال در نوشته های خود یاد اموات کرونایی می کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرا. د
Iran, Islamic Republic of
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
مردمی بودن با پوچولیسم تفاوت دارد آقای مسیح مهاجری
0
0
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
جناب جلالی چرا برآشفته شده اید . مطبوعات حق دارند نظراتشان را تا آنجا که تهمت نباشد درج کنند خیلی واضح است که ممکن است نظراتشان خلاف نظر بعضی مسیولین یا دولتمردان باشد ولی اگر صدای مخالفی نباشد که میشود دیکتاتوری محمدرضا شاهی .
0
0