۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۸۸۲۱۵
حجت الاسلام گرجیان در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

اشرافی گری و فساد پروری، حاصل عملکرد هاشمی و روحانی

اشرافی گری و فساد پروری، حاصل عملکرد هاشمی و روحانی
حجت الاسلام گرجیان گفت: مسیح مهاجری اشرافیت را نقد کرده! در صورتی که پدرشان پس از اتمام جنگ در نماز جمعه گفت دیگر جنگ تمام شد، برویم به دنبال رفاه و اشرافیت.

حجت الاسلام محمدمهدی گرجیان، عضو گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پشت پرده سرمقاله مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری گفت: مسیح مهاجری دیدگاه هایش برای همه هویدا است و از همان سالی که مسئول روزنامه جمهوری شد تا کنون، هیچ گاه خط ولایت را دنبال نکرده است؛ خط و ربط آقای مهاجری مشخص است که به کجا وصل است.

وی افزود: دولت قبلی 2 مرتبه انتخابات برگزار کرده و چرا مسیح مهاجری در آن دوران انتقاد نکرده؛ یا در سال 88 نیز از این اعتراضات وجود داشت و رفقای خودشان اعتراف کردند که دروغ گفتیم و ما فقط مخالف فلانی بودیم یا مثل تاجزاده گفت من می خواستم با رهبری مخالفت کنم.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم اظهار داشت: اشکالاتی که مهاجری به دولت جدید وارد می‌کند را باید اول به امیرالمؤمنین وارد کند؛ حضرت امیر در جامعه راه می‌افتاد و تعطیلی نداشت و یا در توصیف نبی مکرم اسلام فرمودند «طبیب دوار بطبه»، او خودش به دنبال مشکل می‌گشت.

وی ادامه داد: از بس که برخی از مسئولین در دولت قبل یک جا نشسته اند ما نگرانشان شده ایم که زخم بستر نگیرند؛ ببرید و هم فکرانتان را درمان کنید تا خدایی ناکرده زخم‌هایشان عفونت نکند و اگر به فکر مردم نیستید حداقل به فکر مسئولان دولت قبل باشید.

حجت الاسلام گرجیان تصریح کرد: او نوشته فعالیت‌های روز جمعه رئیس جمهور پوپولیستی بود؛ من از آقای مسیح مهاجری سؤال می‌کنم که در زمان جنگ مگر سرباز جمعه و شنبه می‌شناسد؟ مگر شب و روز دارد؟ مگر اکنون ما در جنگ نیستیم؟ اگر سرباز استراحت کند دشمن نابودش می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: مهاجری می‌گوید این سفرها در صورتی خوب است که در سفره مردم تأثیر بگذارد؛ خب مگر خشت خام است که سریع درست شود؟  8 سال صبر کردید، 8 ماه هم صبر کنید تا اشتباهات دولت قبلی کمی پاک شود تا بشود پیش رفت.

عضو گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم خاطرنشان کرد: چیزی که انسان را به خنده می‌اندازد این است که مسیح مهاجری حرف از اشرافی گری زده! در صورتی که پدر اینان پس از اتمام جنگ در نماز جمعه گفت دیگر جنگ تمام شد، برویم به دنبال رفاه و چه عیبی دارد مردم ما اشرافی زندگی کنند؟!

وی گفت: او به زیارت نامه امام اعتراض کرده؛ من سؤال می‌کنم آیا امام از سایر امامزاده‌ها که همه شان واجب التعظیم هستند کمتر است و کمتر از آن بزرگواران به اسلام و تشیع خدمت کرده؟ اگر او دروس حوزوی اش را خوب نخوانده من برای او توضیح می‌دهم که ما زیارت نامه مأثوره و غیر مأثوره داریم و غیر مأثوره آن است که در مقابل یک امام زاده ادب می‌کنیم و به او سلام می‌دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تشریح کرد: مهاجری نوشته هنوز که هنوز است خوزستان تشنه است؛ خب چرا این را به دولت قبلی نگفتید؟ هفدهم رمضان سه سال قبل ما خدمت رهبری بودیم و در آن جلسه آقای روحانی سخنرانی کردند و مدام گفتند باید بشود، باید بشود و سپس رهبری فرمودند البته مخاطب این بایدها شخص آقای روحانی است.

حجت الاسلام گرجیان در پایان گفت: مهاجری انتقاد کرده که فساد در دولت نهم و دهم بوده و روحانی ضد فساد بود! من سؤال می‌کنم که حسین فریدون، مهدی جهانگیری، دختر وزیر، داماد فلانی و... و ده‌ها جاسوس دیگر در دولت چه کسی فعالیت می‌کردند؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
از ایشان بیش از این انتظار نمیرفت. روش مشی سیاسی ایشان موافق اشرافیت است و به کارهای موفق مردمی حزب الله برچسبهای روشنفکرانه ای مانند پوپولیسم می زنند.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
لعنت خدا بر ام الفساد تجمل و تجدد در دولت ، تجمل و تجدد موجب رانت ، فساد ، حرامخواری و ضایع شدن بیت المال شد ، اتش از گور زنده و مرده منافقان تجمل پرست و مسامحه کار براید
2
0
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
..انتقاد
0
0