۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۸۸۰۵۸
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی خطاب به مسیح مهاجری:

چرا مقابل «انجام شود‌های» روحانی سکوت کردید/ هاشمی پایه گذار تجملات و اشرافی‌گری

چرا مقابل «انجام شود‌های» روحانی سکوت کردید/ هاشمی پایه گذار تجملات و اشرافی‌گری
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: زمان آقای هاشمی چه رانت‌هایی صورت گرفت و اصل تجملات و اشرافی‌گری از زمان او شروع شد؛ چرا شما دولت های دیگر را متهم به فساد می‌کنید؟

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس دوم مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به یادداشت منتشر شده از سوی مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری گفت: ایشان نوشته اقدامات اخیر رئیس جمهور نمایشی است و دردی از مردم را دوا نمی‌کند؛ باید بگوییم بین مردم رفتن و شنیدن مستقیم مشکلات آنان، سیره حکومت نبی مکرم اسلام و امیرالمومنین است که به بازار مسلمانان سرکشی می‌کردند و مشکلات را می‌شنیدند.

وی افزود: اتفاقا سیره کسانی که غاصب خلافت بودند دقیقا همین خوی کاخ نشینی و جدایی از مردم بود؛ این دقیقا خوی دولت‌های اصلاح طلب است و مسیح مهاجری این را تأکید می‌کند که بنشینید و به صورت ویدیوکنفرانس مشکلات را رفع کنید؛ چه نیازی است که بین مردم بیایید.

نایب رییس دوم مجمع نمایندگان طلاب همچنین تصریح کرد: تمسخر در لفافه مسیح مهاجری در واقع تمسخر صریح سخنان رهبری است؛ رهبری دستور دادند که در بین مردم حاضر شوید؛ زمانی که آقای رئیسی حدود چند هفته قبل به یکی از داروخانه‌ها سرکشی کردند و وضع مملکت را دیدند، دستور دادند یک داروخانه مجهز تأسیس شود.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان به حرم امام خمینی(ره) می‌آیند و زیارت نامه بخوانند طبیعی است که در هفته دولت مسئولان دولتی در حرم امام راحل حاضر می‌شدند و اتفاقا همین حرمی که آنقدر مجلل شده و هیچ رنگ و بویی از اندیشه‌های امام در آن نیست، توسط دولت‌های مورد تأیید آقای مهاجری بنا شده است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی ضمن اشاره به سابقه آقای رئیسی در مناصب پیشین از جمله قوه قضائیه خاطرنشان کرد: این دولت یازدهم و دوازدهم بود که تا لحظات آخر می‌گفتند فلان کار باید اجرا شود ولی آقای رئیسی انجام داد؛ سؤال من این است که چرا در طی این 8 سال آقای مهاجری نگفتند دولت باید دولت انجام شده ها باشد نه انجام شود ها؟

وی با اشاره به فسادهای دولت اصلاحات و دولت سازندگی از جمله شهرام جزایری و کرباسچی در دولت خاتمی تصریح کرد: زمان آقای هاشمی چه رانت‌هایی صورت گرفت و اصل تجملات و اشرافی‌گری از زمان او شروع شد؛ چرا شما دولت احمدی نژاد و رئیسی را متهم به فساد می‌کنید؟

نایب رییس دوم مجمع نمایندگان طلاب افزود: در همین دولت ارز 4 هزار و 200 تومانی جهانگیری به چه کسانی اختصاص داده می‌شد؟ همین ارز یک بازار رانت خواری وسیعی را ایجاد کرد که هیچ سودی به حال مردم نداشت.

وی در پایان تأکید کرد: این نوع تذکرات و یادداشت‌ها جهت دهی شده است و به قصد تخریب نوشته شده نه برای ساختن؛ اکنون بر طبق آمار رسمی 50 یا 60 درصد مردم با فقر مواجه هستند و اگر اعتراضی هست باید به خود اینان باشد که وضع مملکت را به این روز انداخته اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قریبی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
چه خوب میشد حضرات مسئولین دولت روحانی و روزنامه جمهوری حامی آنان در عوض وعده دادن متاسفانه دل چرکین کردن ملت شریف فقط عمل به شعارهایشان می کردند و در آخر کار گزارش میدادند..
0
0
طلبه انقلابی خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
آقای مهاجری برج عاج نشین بجای تشکر از آقای رئیسی راده به ایشون طعنه می زنه؟ واعجبا
0
1