۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۸۸۰۲۴
حجت الاسلام احتشام با انتقاد از مقاله مسیح مهاجری:

جمعه کاری به مذاق عافیت طلبان و منفعلان خوش نیامد

جمعه کاری به مذاق عافیت طلبان و منفعلان خوش نیامد
امام جمعه موقت کاشان گفت: قصاص قبل از جنایت همیشه سرلوحه کار کسانی است که هرگاه خودشان از گردونه قدرت کنار مانده‌اند به دیگران تاخته اند.

حجت الاسلام علی احتشام کاشانی، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سرمقاله مسیح مهاجری گفت: بنابر فرمایش حضرت امام، تاریخ پر است از خیانت بزرگان اسلام به اسلام؛ فراموش نکنیم همواره کسانی هستند به سان طلحه و زبیر که اگر برای دنیایشان بیعت با امیرالمومنین مفید باشد با او بیعت می‌کنند و اگر مقامی به آنها نرسد، مقابل امیرالمونین موضع می‌گیرند و پیمان می‌شکنند و دست به شمشیر می‌برند.

وی افزود: همواره از اوایل انقلاب کسانی بودند که هرگاه نفع شخصیشان در دفاع از انقلاب بوده، دفاع کردند و هرگاه به ضررشان بوده موضع گرفتند؛ کسانی از همین قبیل افراد بودند که وقتی آمریکا به افغانستان حمله کرد می‌گفتند باید در کنار طالبان با آمریکا مقابله کرد و امروز مرتب القاء می‌کنند که باید بر علیه طالبان موضع بگیریم.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: زیرا هدف اینگونه افراد مقابله با ولایت است و هرگاه احساس کنند ولایت به سود آنها نیست، آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند و در مقابل ولی فقیه می‌ایستند.

وی همچنین ادامه داد: تا قبل از تشکیل دولت همیشه افرادی بودند که به خاطر به قدرت رسیدن حرف از مردم می‌زدند و پس از به قدرت نرسیدن می‌گفتند نظام جمهوریت را از بین برده است؛ حال که دولت سیزدهم در اولین جمعه کاری برای دفاع از ارزش‌ها و مردم وارد میدان شده است او را محکوم می‌کنند. 

حجت الاسلام احتشام گفت: قصاص قبل از جنایت همیشه سرلوحه کار انقلاب فروشانی است که هرگاه خودشان از گردونه قدرت کنار مانده‌اند به دیگران تاخته اند. 

وی در پایان با ایجاد پرسش‌هایی یادآور شد: شما به چه مجوزی آینده خوانی می‌کنید؟ مگر علم غیب دارید که اینها نمایشی است؟ اصلا بر فرض اینکه نمایشی باشد، دولت قبل همین چیزهای نمایشی را هم نداشت؛ شمایی که در بی عدالتی دولت قبل سکوت کرده بودید و در مقابل به تاراج رفتن ارزش ها ساکت ماندید، چرا اکنون امروز انتقاد می‌کنید؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
انتقاد از مسیح مهاجری ...
،چرا این عنصر ... ازروزنامه چمهوری اخراج نمی شود؟
0
0