۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۸۸۱۰۷
حجت الاسلام غفاری فر در واکنش به مقاله مسیح مهاجری:

کاخ نشینی خود را با حمله به مردم داری رئیسی پنهان نکنید

کاخ نشینی خود را با حمله به مردم داری رئیسی پنهان نکنید
حجت الاسلام غفاری فر گفت: مهاجری نگران این است که آقای وزیر رفاه چندین فرد بی‌خاصیت را از این وزارت بیرون انداخته است و به زودی از این خبرها بسیار خواهیم شنید.

حجت الاسلام حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خطاب به مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری و در جواب به سرمقاله وی در تاریخ هفتم شهریورماه گفت: شما باید جواب بدهید که ماهانه تا کنون چقدر از رئیس جمهورهای مختلف دریافتی داشته اید تا شخصیت ضد فسادتان مشخص شود؛ شما از دوره هاشمی هر رئیس جمهور اصلاح طلبی آمده مشاورش بودید و اگر راست می گویید به طور شفاف بیان کنید که چقدر از آنها دریافتی داشته اید؟

وی با اشاره به اینکه در مراسمات عزاداری، رنگ قرمز نشانه بنی‌امیه است و اینان اصحاب بنی‌امیه اند تصریح کرد: زمانی که احمدی نژاد حضور زنان در ورزشگاه را بیان کرد_که اشتباه هم بود_ مهاجری یک پرچم قرمز بنی‌امیه ای را علم و فتاوای تمام مراجع علیه پیشنهاد حضور زنان در ورزشگاه را ردیف کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: همین شخص به خاطر پورسانت‌هایی که از دوره «مرحوم استخر» در دوره حسن روحانی که او زنان را به ورزشگاه برد حتی به دفتر تبلیغات اسلامی قم پول داد و کتابی نوشته شد برای اینکه حضور زن در ورزشگاه را ماله بکشند.

وی همچنین افزود: اولین متهم به عدم شفافیت خود آقای مهاجری است، ایشان اگر راست می گوید بیان کند در این 8 سال که خون مردم را در شیشه کرده بودند کجا بود؟

حجت الاسلام غفاری فر ضمن بیان اینکه مهاجری باید یک نگاهی به کتاب سنن النبی بیندازد گفت: رفتار عملی پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) در حکومت مشخص می‌باشد که چگونه در بین مردم زندگی می‌کردند؛ اینها می‌خواهند مشکل کاخ نشینی خود را با حمله به مردم داری دیگران حل کنند.

وی اظهار داشت: در خصوص رفتار آقای رئیسی باید بگویم امیرالمومنین در بازار راه میرفت و می‌فرمود الفقه ثم المتجر؛ مهاجری نگران این است که آقای وزیر رفاه چندین فرد بی‌خاصیت را از این وزارت بیرون انداخته است و به زودی از این خبرها بسیار خواهیم شنید.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم تصریح کرد: ما ابایی نداریم از کارهای خوب احمدی نژاد در مقابل چپاول گران دفاع کنیم؛ این افراد تصور نکنند می‌توانند احمدی نژاد و رئیسی را یک دشمن در مقابل مردم قرار دهند و مفاسد سیاسی و اقتصادی خود را مردم داری نشان دهند.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: امروز منفورترین شخصیت ایران حسن روحانی است؛ قطعا 4 سال اول احمدی نژاد به تمام دوره های اصلاحات می‌ارزد و دیگر نمی‌توانند با آویزان شدن به هواپیمای آمریکا بگریزند و قطعا پرت خواهند شد و نابود می‌گردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
جناب آقای غفاری فر !
بنده هیچ زمان به هاشمی رفسنجانی و خاتمی و دار و دستۀ از خدابی خبر آنان رأی نداده و برخی مواضع اقای مهاجری را هم نمی پسندم. اتفاقآ اگر ایشان دست از این حمایتهای نادرست خود از هاشمی و خاتمی و امثال آنها بر می داشت، یک تار موی نامیرده که از جانبازان سرافراز حادثۀ عاشورایی هفم تیر و نیز مدافع سینه سپر شهدا و رزمندگان و ایثارگران بوده و هستند، به جنابعالی و برخی دوستان تان می ارزید. هم جانبداری افراطی اقای مهاجری از خاتمی و هاشمی و همفکران آنها عیب و محکوم است و هم دفاع بیش از حد شما از امثال آقای قالیبافی که با شعار مردم داری و ولایتمداری به قدرت رسیده و مجلس خود را مجلس انقلابی می نامند اما دستور بی حرمتی و رفتارهای کثیف با مردم بی پناه را به عناصر دون پایۀ خود در مقابل مجلس شورای اسلامی صادر می نماید. مطمئن باشید که حمایتهای ناروای شما از آقای رئیسی و دوستان ایشان که به تنی چند از عوامل ب.. قضایی .. به خاطر اقدام به .. شهدای عزیز روستای حسام آباد بهار همدان و.. یک پیر زن شهید دادۀ روستایی، مدال شجاعت و افتخار عطا نمودند. نیز با دفاع و حمایتهای مضحک اقای مهاجری از دولتهای اصلاحات و سازندگی و تدبیر و امید و ..... دو روی یک سکه می باشد.
جناب آقای غفاری !
اگر هاشمی و خاتمی و دولتهای آنان و نیز دولت حسن روحانی خائن، شایستۀ تعریف و تمجید امثال مسیح مهاجری نیستند ـ که صد البته هم نیستند ـ آقای رئیسی هم ..، جایزۀ افتخار آمیز دادند، به طریق اولی، درخور این همه مدح و ثنای حضرتعالی و دوستان عزیزتان نیستند. با شمارۀ 0912791.22. تماس بگیرید تا توضیحات بیشتری را در این باره به حضور انورتان عارض شوم. باز هم تأکید می کنم که بنده به هیچ وجه حامی و طرفدار روحانی و هاشمی و خاتمی خائن نبوده و نیستم. ضمن انکه طرفدار افراطی و چشم و گوش بستۀ آقای رئیسی و دوستان ایشان هم (به سبب انچه که در بالا به محضر شریفتان عارض شد) نبوده و نخواهم بود.
2
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
مهاجری اصلاح طلب و ... است حرفهایش هیچ ارزشی ندارد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
ان‌شالله ابراهیم بت شکن برخورد انقلابی می کنند و ریشه بی عرضگیها رو میخشکانند.
1
0
علی
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
حیف که پیام بالا را بطور کامل انعکاس نداده اند وگرنه متوجه می شدی که نباید هرکسی را در جایگاه ابراهیم بت شکن واقعی قرار داد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
.. انتقاد
0
0