۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۹۲۷۱۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ارتباط مردم و روحانیت ناگسستنی است / پیشرفت؛ نتیجه عمل به رهنمودهای رهبری

ارتباط مردم و روحانیت ناگسستنی است / پیشرفت؛ نتیجه عمل به رهنمودهای رهبری
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین معلمی، پیشرفت های امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون هدایت ها و راهنمایی های ولایت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید صادق پیشنمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش علما و فقهای دینی در طول تاریخ گفت: عزت شیعه در طول تاریخ در سایه امامت و ولایت بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گسترش روز افزون اسلام ناب مرهون تلاش ها و مجاهدت های عالمان دین در طول تاریخ بوده است، افزود: امروز نیز علما و روحانیان در مسیر گسترش ارزش های دینی و معنوی رسالت سنگینی برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان در طول تاریخ همواره تلاش کرد تا ارزش های معنوی در جامعه گسترش پیدا کند، ادامه داد: اما مجاهدت های عالمان دینی مانع از تحقق توطئه دشمنان علیه دین شده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمن از روزنه ای برای ضربه زدن به دین استفاده می کند، بیان داشت: روشنگری و آگاهی بخشی علمای دینی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و موجب عزت اسلام ناب شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که علما همواره پناهگاهی مطمئن برای عموم مردم به ویژه محرومان جامعه بودند، خاطرنشان کرد: امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی این ارتباط و تعامل مستحکم و قوی تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، تصریح کرد: علیرغم همه این توطئه ها و نقشه های شوم، امروز یک رابطه مستحکمی میان مردم و روحانیت برقرار است و این پیوند عمیق ناگسستنی است.

وی با بیان این که خداوند متعال نعمش را بر مخلوقات تمام کرد، بیان داشت: اما کفران نعمت از ناحیه بندگان همواره در طول تاریخ بوده و امروز نیز ادامه دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به اهمیت مسأله ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و آن را عامل تکامل و پیشرفت جامعه دینی دانست و افزود: مسأله ولایت فقیه به عنوان یک اصل مترقی در نظام دینی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، پیشرفت های امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون هدایت ها و راهنمایی های ولایت عنوان کرد و گفت: تجربه ثابت کرده هر گاه در مسیر ولایت و رهنمودهای رهبری حرکت کردیم کشور به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است.

امام جمعه قائمشهر، علت ناکامی و عدم موفقیت در برخی مسائل را نتیجه کم توجهی به مطالبات و رهنمودهای ولایت دانست و تصریح کرد: مسؤولان ما برای موفقیت در امور باید بیش از پیش در مسیر تحقق دغدغه های رهبری گام بردارند.

وی، ولایت فقیه را همان ولایت رسول الله دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که امام راحل فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند./950/پ210/

ارسال نظرات