۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۹۳۳۹۷

پیام تبریک و حمایت «اساتید نقد جریانات انحرافی » به سید حسن سید پور آذر

پیام تبریک و حمایت «اساتید  نقد جریانات انحرافی » به سید حسن سید پور آذر
اساتید و فعالان نقد جریانات انحرافی و مدعیان دروغین در عرصه مهدویت در حمایت از سید حسن سید پور آذر و تبریک وی پیامی را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اساتید و فعالان نقد جریانات انحرافی و مدعیان دروغین در عرصه مهدویت در حمایت از سید حسن سید پور آذر و تبریک وی پیامی را منتشر کردند.

متن آن به این شرح است:

لقَد أَنْزَلْنَا آيَاتٍ مُبَيِّنَاتٍ واللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَىٰ صِراطٍ مُسْتَقِيمٍ

[همانا ما آیات و ادله بسیار روشن فرستادیم و خدا هر که را خواهد به راه راست هدایت می‌کند. آیه ۴۶ سوره نور]

برادر گرامی جناب آقای سید حسن سید پور آذر؛

بازگشت حضرتعالی به مبانی صحیح مهدویت و اعلان رسمی بطلان و برائت از جریان انحرافی مدعی دروغین یمانی پس از سالها، گویای حریت و روحیه حقیقت جوی شماست که گوهری ارزشمند برای تمامی دغدغه مندان مسئله مهدویت است.

در سالهای اخیر نیز شاهد حقیقت یابی و سعادت بسیاری از ره گم کردگان بوده‏ایم که گاهی به خاطر برخی ملاحظات شخصی استبصار خود را اعلان رسمی ننموده اند، اما این اقدام ارزشمند شما آغاز جهادی علمی است که استقامت و تلاش حضرتعالی در این راه، انشاالله منجر به هدایت دیگر به دام افتادگان و مصداق آیه ی شریفه " من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا" خواهد بود.

اکنون که با شجاعت تمام مسیر جدید خود را اعلان نموده اید و علی رغم بی اخلاقی ها و اهانت های اتباع این فرقه به حضرتعالی، از انحرافات فکری، تربیتی و اجتماعی این جریان پرده برداشته اید، ما جمعی از اساتید نقد و بررسی فرق و جریانات انحرافی، ضمن تبریک تولد دوباره و بازگشت به مسیر هدایت، دستانتان را در مسیر تبیین و جهاد علیه افکار باطل و انحرافی، به گرمی می‏فشاریم و از خداوند منان و حضرت حجت عج توفیق مجاهدت خالصانه در این عرصه را برای حضرتعالی مسئلت داریم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
عالی و به هنگام بود.
0
0