۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۹۵۰۱۰

حاشیه سازی به سبک جریان انقلابی نما

حاشیه سازی به سبک جریان انقلابی نما
جریانی که داعیه دار انقلابی گری و ولایی بودن است، با رفتارهای پرحاشیه و غیر عقلانی در زمین دشمن بازی کرده و سوژه به معاندان نظام می دهد.

از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و در حالی که رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علمای حوزه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داشتند و خود نیز به این مساله ملتزم بوده اند، جمعیت محدودی از طلاب با دست زدن به اقدامات حاشیه ای بر طبل مخالفت با مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون عمومی و ... کوبیده‌اند.

این جریان همچنین با دست زدن به اقدامات غیر قانونی، اقدام به برپایی تجمع در چندین نوبت کرده و با اظهارات نسنجیده افزون بر مکدر کردن خاطر دلسوزان و جریان اصیل انقلابی، بهانه به دست جریان های مغرض و بدخواه ملت ایران، انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه داده اند.

این عده قلیل که به مدد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هیاهوی زیادی هم بپا کرده اند، بدون برخورداری از دانش کافی و تخصص در امور پزشکی، علم مخالفت با واکسیانسیون را بدست گرفته و در توهینی آشکار و بر خلاف تصریحات متعدد رهبر معظم انقلاب، تزریق واکسن توسط ایشان را نشانه کانالیزه بودن، تقیه و .. دانسته اند.

این جماعت که بر خلاف تبلیغات و هیاهوی زیاد نتوانسته اند جمعیت زیادی را با خود همراه کنند، درتازه ترین فعالیت خود، امروز پنجشنبه 20 آبان ماه دست به تجمع در خیابان معلم قم زدند و شعارهایی علیه واکسیناسیون سر داده و در کمال تعجب خواستار همراهی مراجع با حرکت خود شده اند.

حاشیه سازی به سبک جریان انقلابی نماها

این در حالی است که عملکرد غیر منطقی و حاشیه ساز این جریان با انتقاد بسیاری از شخصیت ها و دلسوزان حوزوی همراه شده است.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی همچون؛ نه به پروتکل های سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی، ما صدای مخالفان علمی واکسن اجباری آزمایشی با مجوز اضطراری هستیم، دیه فوت شدگان واکسیناسیون را پرداخت کنید، پرچم مطالبه گری را تا حصول نتیجه زمین نمی گذاریم، چرا هیچ صدایی از مخالفان واکسن در رسانه ها نیست، و... مخالفت خود را با واکسیناسیون عمومی اعلام کردند.

از نکات قابل توجه نحوه فراخوان متوهمانه کانال های حامی این جریان است که خود و خواسته خود را به گونه ای جلوه داده اند که انسان را یاد قبل از انقلاب و هشدار دادن علما به جامعه می اندازد!

البته اینگونه حاشیه سازی ها و گوش پیچاندن ها! نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه سبب تشنج و اغتشاش در کشور شده و تنها خوراک به معاندان نظام می دهد. جریانی که خود را انقلابی! می داند آیا به نتیجه کار خود اندیشیده که اینگونه در زمین دشمن بازی می کند؟

حاشیه سازی به سبک جریان انقلابی نماها

این جریان درحالی خود را انقلابی و حامی نظام و رهبری می داند که به گفته ها و توصیه های ایشان مبنی بر واکسیانسیون عمومی بی توجه است. هرچند رهبر انقلاب و مراجع تقلید واکسن زده اند اما این جریان تفسیرهای غلطی از این اقدام دارند.

اینکه گروهی بیان کنند رهبر معظم انقلاب را مجبور به تزریق واکسن کرده یا اینکه ایشان از روی تقیه واکسن زده اند! دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را از رفتارهای این افراد باقی نمی گذارد.

ناگفته نماند که تک روی ها و تندروی های این جریان صدای علما، دلسوزان و جریان های انقلابی حوزه را نیز درآورده و ضمن اعلام برائت از اقدامات و حاشیه سازی های آنها در سخنان و بیانیه هایی این اقدامات را محکوم کرده اند.

جریانی که داعیه دار انقلابی گری و ولایی بودن می باشد، با رفتارهای پرحاشیه و غیر عقلانی، خواسته یا ناخواسته درپی القای اعتبار زدایی از فعل و قول رهبر انقلاب است.

این اقدامات و تندروی ها قطعا به سود انقلاب و جریان انقلابی نیست. اگر واقعا خود را در دایره انقلابی ها و دلسوزان نظام می بینید، نباید با اقدامات خودسرانه و هنجارشکنانه قوانین کشور را نادیده گرفته و بهانه به دست دشمنان بدهید. این نکته را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که با تکرار این اقدامات خودسرانه که قطعا به تضعیف نظام اسلامی منجر می شود باید فریاد بزنیم: علمای اسلام به داد اسلام برسید!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
افسوس!
از نام رهبری خرج می‌کنند، علیه رهبری رفتار عمل می‌کنند.
و چه خون دلها می‌خورد علی از این جماعت سر به سجدهٔ آیه‌خوان!
3
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
احسنت
2
0
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کاش از اونهمه تصوسر و جمعیت قم ۲ تاش رو میفرستادید و به این تصاویر بسنده نمیکردید من اونجا بودم جمعیت بالای۳یا ۴هزار نفر بود چرا شما دروغ پراکنی میکنید تماما هم با رهبری هستند کار شما هزاران بار از مخالف و موافق واکسن بدتر است اگر تصاویر و کلیپ ندارید من ۱۰ تا دارم بفرستم براتون
3
1
ذوالفقار نسب
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
این ادعای شما آقای مهدی کذب محضه.
نهایتا تعدادشون 50 نفر میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
برخورد سیاسی با همه چیز جامعه رو بسته و نا امید می کنه.
الان نزدیک ۳ ساله کرونا اومده و مسئولین با برخورد های انحصار گرایانه طب سنتی رو کنار زدن با اینکه خودشون هم می گفتن کرونا قابل درمان در پزشکی مدرن نیست
چرا به طب ایرانی اسلامی مسئولین بها نمیدن و اصلا اعتقادی بهش ندارن
این عزیزان افرادی انقلابی و دلسوز هستن لطفا با مارک غیر انقلابی به همه افراد رو دفع نکنید خود حضرت آقا فرمودند جذب حداکثری
1
1
یک مدرس حوزه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
شما که یک رسانه انقلابی هستید یک طرفه به قاضی نروید سحنان هر دو طرف را عادلانه نشر دهید خود را در معرض اتهام قرار ندهید. مثل مناظره مخالفین و موافقین واکسن در شبکه دو. دلائل هر دو گروه را پخش کنید تا مخاطبان قضاوت کنند.
3
0
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
و اگر چنین نبود خب همه اقناع میشوندشما مگر دنبال اقناع نیستید؟ یکبار بروید در icu بیمارستانها ببینید ۸۰٪ واکسن خورده ها بستری و رو به موت هستند
چرا این کار راحت را انجام نمی دهید تا حق روشن شود؟
سهم شما از بودجه های ملیاردی چقدره؟
0
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
به نظر من عملکرد سایتهای خبری حوزوی در مورد طب سنتی نشان دهنده سردرگمی مسولان سایتهای خبری حوزه در مواجه با طب سنتی است. سایتهای خبری حوزوی با قدرت تمام اخبار حوزوی را منعکس می کردند
که غربالگری جنین های ناقص الخلقه را محکوم می کردند و آن را قتل نفس می خوانده اند در حالیکه علم پزشکی و پزشکان غربالگری در بارداری و سقط جنین های ناقص الخلقه را لازم می داند. سپس همین سایتهای خبری حوزوی با قدرت تمام حوزویان مخالف واکسن را محکوم می کنند و آنها را دشمنان علم و عده ای قلیل و مطرود از حوزه می دانند زیرا پزشکان واکسن زدن را لازم می دانند. سوال این است که همین پزشکانی که واکسن زدن را لازم می دانند غربالگری در بارداری و سقط جنین ناقص الخلقه را هم لازم می دانند پس چگونه است در غربالگری و سقط جنین با حوزویان مخالف پزشکی همراه هستید ولی در واکسن زدن فقط موافق پزشکان هستید؟. همان پزشکانی که با غربالگری و سقط جنین ناقص الخلقه موافق هستند می گویند واکسن هم بزنید ، ولی سایتهای خبری حوزوی با غربالگری و سقط جنین مخالفت می کنند و نظر پزشکان را رد می کنند ولی وقتی نوبت به واکسن زدن رسید ناگهان با گفتن اینکه حوزه با علم پزشکی مخالفتی ندارد شروع به حمایت از واکسن زدن می کنند، دلیل این تناقض آشکار چیست؟ به قول علمای حوزوی بائک تجر و بائی لم تجر؟
2
0