۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۴۳۸

شب شعر فانوس برگزار شد

شب شعر فانوس برگزار شد
مراسم شب شعر فانوس به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در مدرسه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج شنبه شب مراسم شب شعر فانوس به همت کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه در مدرسه معصومیه برگزار شد.

این مراسم با شعرخوانی حجج الاسلام جواد محمد زمانی، سید مهدی شفیعی، سید محمد بابامیری و آقایان محمد جواد شرافت، یوسف رحیمی و رضا خورشیدی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه با اشاره به اهمیت و اثر شعر گفت: برخی از اشعار در زمان جنگ تحمیلی کمتر از نبرد فیزیکی با دشمن نبود.

وی ادامه داد: بسیج مخفف بصیرت، ساماندهی و سازمان دهی، یارگیری، کادرسازی، مجاهدت و حماسه سازی است.

مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه اذعان کرد: اگر یک شاعر با شعر خوانی اش بصیرت ایجاد نکند در هنرش ناکام است و اگر سازمان خوبی ساماندهی نشود در راه اجرای آرمان ها موفق نخواهیم شد، همچنین هرکسی در حوزه هنر خود باید به کادرسازی اهتمام بورزد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: حوزه شعر و هنر همیشه در راه انقلاب همت را بلند دارند، هنر امام واژه های عالم را تغییر داد، هنر امام رسوایی بدخواهان اسلام بود، باید این هنر را با شعر و این استعداد خدادادی زنده و احیاء کرد.

گفتنی است این برنامه شب شعر با اجرای سید علی نقیب برگزار شد.

ارسال نظرات