۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۲۹۰۲۰
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار وزیر کشور:

تضعیف دولت انقلابی از اهداف اغتشاشات بود/ حفظ امانت انقلاب وظیفه ما است

تضعیف دولت انقلابی از اهداف اغتشاشات بود/ حفظ امانت انقلاب وظیفه ما است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حفظ امانت انقلاب اسلامی را از وظایف مهم امروز دانست و گفت: ناکامی دولت انقلابی یکی از اهداف دشمنان در اغتشاشات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب(س) بر لزوم محور قرار دادن صبر زینبی در مقابله با بحران‌ها در آینده تاکید و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی همه تهدیدها و فشارهای دشمنان را تحمل کردند و پای جنگ های سخت و نرم بدخواهان انقلاب ایستاند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن نشان خواهند داد تصوری که دشمن دارد خواب، خیال و غلط است، افزود: به طور قطع امسال از همه سال‌های پیش از کرونا و پیش از انقلاب پرشورتر خواهد بود، این از حال و هوای امروز مردم معلوم است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف مهم وزارت کشور در بخش های مختلف، تصریح کرد: بسیاری از این خدمات و اقداماتی که از سوی این وزارتخانه انجام می شود بیان نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که هنوز برخی نابسامانی ها در کشور به ویژه در حوزه انرژی، مرکبات و مسأله برنج وجود دارد، گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت های صادراتی در سطح استان، تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این خصوص صورت گرفته که امیدواریم سال آینده شاهد حل این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع)، عنوان کرد: کسی که بتواند دین خودش را بر شهوات هوای نفس همچون مال و پست مقدم بدارد به ایمان رسیده و اگر نتواند خودش را هلاک کرده است، این یک سرلوحه اعتقادی بسیار مهم است، باید امانت‌هایی همچون انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که باید قدر نعمت وجود امام راحل در دیروز، نعمت وجود رهبر معظم انقلاب در امروز و نعمت وجود دولت انقلابی را بدانیم، افزود: هدف از اغتشاشات هم این بود که دولت انقلابی را ناکام بگذارند و بعد بگویند که دولتی که اینهمه شعار می‌داد، نتوانست.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این جمله رییس جمهور که اولویت نخست ما اتمام پروژه‌های نیمه کاره است، گفت: در همین ایام دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی هستیم و شخص رییس جمهور و سایر مسؤولان در حال تلاش هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به مازندران باید توجه بیشتری بشود، افزود: علیرغم حضور گسترده مسافران و گردشگران در ایام تعطیل در این استان، زیر ساخت های مازندران برای ارائه خدمات به این مسافران ضعیف است و در حد خدمات ملی نیست و باید پروژه های زیرساختی پیشرفته و مدرن در این استان پایه گذاری و افتتاح شود.

امام جمعه ساری با بیان این که در بحث حمل و نقل عمومی دارای ضعف های جدی هستیم، گفت: باید حمل و نقل عمومی در سطح این استان تقویت و جایگزین حمل و نقل های خصوصی شود و همین امر سبب صرفه جویی انرژی برای آیندگان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید در کنار تکمیل پروژه های نیمه کار به پروژه های مهم و زیرساختی در استان نیز توجه شود، ادامه داد: باید در این مسیر از ظرفیت بالای بخش خصوصی بیشتر بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به اجرای بیش از 95 درصدی آزاد سازی دریا، افزود: باید استفاده از دریا ضابطه مند شود و باید سواحل آزاد شده را به بخش‌هایی که می توانند امکانات رفاهی را بیاورند و مسائل فرهنگی را رعایت کنند واگذار کنیم تا یک ساحل تفریحی فرهنگی داشته باشیم.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود مهم ترین قدرت برای حفظ نظام اسلامی را مردم دانست و گفت: مردم مازندران پای این انقلاب هستند که این سرمایه مهم باید حفظ شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات