۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۳۱۶۳۹

خدمت رسانی طلاب جهادی در خاکی که از آسمان آسمانی تر است + عکس و فیلم

خدمت رسانی طلاب جهادی در خاکی که از آسمان آسمانی تر است + عکس و فیلم
گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی ۲ تهران، گروهی است که در روز‌های اول سال با حضور در یادمان دوکوهه به زائران شهدا و مردم خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام حسن مرادی، فعال جهادی و مدیر گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی 2 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به خدمت رسانی گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی 2 تهران اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ تا تاریخ سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان در یادمان دو کوه که در واقع محل تجمع آموزش و اعزام قالب رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به خصوص رزمندگان تهرانی بوده است جمع شده در قالب یک موکب، برنامه های متعدد فرهنگی و خدمت رسانی در برنامه های خود قرار داده بودند.

وی در ادامه افزود: در این موکب بحث خدمت رسانی و پذیرایی از زوار شهدا را داشتیم که غذاها و خوراکی های مختلفی همچون آب هویج، غذاهی مختلف، خرما،شربت، چای، تمیز کردن و واکس زدن کفش های زائران و هر چیزی که مورد نیاز زوار شهدا بود ارائه خدمت می کردیم.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: برخی از فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی های ما، تهیه و توزیع بروشورهایی درباره آشنایی زائران شهدا با یادمان دوکوهه و راهنمایی آنان بود که علاوه بر این خدمات، برگزاری نماز جماعت در یادمان دو کوه بر عهده ما بود و در این راستا نیز در خدمت زائران شهدا بودیم.

م/

م/

م/

تعداد بازدید : 1

روز پنجم خدمت به زوار شهداء دوکوهه و تو چه میدانی که دوکوهه کجاست؟ دوکوهه پادگانی در میان پادگان های دیگر نیست، دوکوهه خاکی است که از آسمان ، آسمانی تر است

م/

م/

تعداد بازدید : 1
 
 
تعداد بازدید : 1
روز ششم، خدمت گذاری به زوار شهداء صحبت سردار عسگری یادگار دوکوهه برای طلبه ها، بازدید از دوکوهه و روایت گری توسط آقای علوی، ایستگاه صلواتی 
ارسال نظرات