۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۵۶۲

شهید محمد رضا شفیعی، میزبان نیازمندان در شب عید

شهید محمد رضا شفیعی، میزبان نیازمندان در شب عید
مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی گفت: آخرین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی در سال ۱۴۰۱، همزمان با آخرین روز سال توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی با تبریک سال نو و عید نوروز گفت: در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان و در روز پایانی سال ۱۴۰۱، آخرین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش خیریه شهید محمد رضا شفیعی، انجام شد.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر عزیز انقلاب در لحظات اولیه سال ۱۴۰۲ و تاکید ایشان به حل مشکلات مردم از طریق کارهای انسانی و اسلامی مثل مواسات و کمک‌های مردمی و همکاری‌های مردمی با طبقات ضعیف جامعه افزود: تلاش ما در خیریه شهید شفیعی، حمایت از خانواده‌هایی است که از عهده‌ی مخارج سنگین زندگی بر نمی‌آیند، به این امید که بتوانیم گِرهِ کوچکی از مشکلاتشان باز کنیم و گل لبخندی را برلبانشان بنشانیم.

حجت الاسلام قادری خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، ده‌ها بسته معیشتی شامل: نان، خرما، ماکارونی، پنیر، لوبیا، نخود، عدس، تنقلات، قند، رب و روغن مایع توسط نیکوکاران تامین شد و در شب عید، تقدیم خانواده‌های تحت پوشش قرار گرفت.

این فعّال جهادی به شناسایی نیازمندان از طریق افراد مورد اعتماد خیریه اشاره کرد و گفت: خانواده‌های دارای فرزندان معلول حرکتی و ذهنی، بانوان سرپرست خانوار، خانواده‌های نیازمندِ آبرومند و ...، از جمله افرادی هستند که جامعه هدف ما را در توزیع این بسته‌های معیشتی، تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات