۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۵۲۱
در شمال غرب کشور؛

گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی شمال در غرب کشور امروز برگزار شد.
گرهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام محمد فرجی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی، امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در شمال غرب کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: حراست از شأن و قداست لباس روحانیت، وظیفه امروز ما در مقابل فتنه‌گران و توطئه‌گران داخلی و خارجی است.

وی با بیان این‌که دشمنان به کمک ایادی و مزدوران داخلی خود درصدد مخدوش‌کردن چهره واقعی روحانیت هستند، خاطر‌نشان کرد: عده‌‌ای با لباس روحانیت می‌خواهند چهره این نهاد دینی و مردمی را مخدوش کنند.

حجت الاسلام فرجی پیوند مردم و روحانیت را ناگسستنی دانست و گفت: اگر استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی علیه روحانیت اصیل و حوزه های علمیه است، باید دانست که به نقش و جایگاه این نهاد مقدس دینی بیش از گذشته آگاه شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی حراست از جایگاه روحانیت را وظیفه حوزویان دانست و اظهار داشت: دشمنان با شکست در جبهه های مختلف جنگ نرم امروز به دنبال حذف و منزوی کردن روحانیت روشنگر، آگاه و بصیر است.

وی خواستار حضور پررنگ روحانیت در عرصه‌های مختلف مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی شد و گفت: دشمن به این مسأله واقف است که اگر می خواهد انحرافی در نظام اسلامی ایجاد کند، باید ابتدا جایگاه روحانیت را در میان مردم متزلزل کند؛ از این رو باید آگاه بود و ولایت‌مداری را در عمل ثابت رد.

حجت الاسلام فرجی جدایی میان مردم و روحانیت را از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان در‌ سال‌های گذشته دانست و گفت: امروز حراست از کیان روحانیت یک تکلیف است و اکر عده‌ای می خواهند با لباس روحانیت چهره این نهاد مردمی و دینی را مخدوش کنند، سخت در اشتباه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فتنه سال گذشته را زمینه ای برای تخریب چهره روحانیت اصیل دانست و گفت: دشمنان می خواستند این‌گونه جلوه دهند که روحانیت به ویژه ولایت فقیه توان اداره جامعه را ندارد، غافل از این‌که نقش رهبری و حوزه‌های علمیه در دفع فتنه بارز بود./935/پ202/س
ارسال نظرات