۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۵۲۵
رییس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه:

دشمن به شیوه‌های جدید جنگ نرم روی آورده است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه گفت: دشمن در برخی مناطق با راه‌اندازی اختلافات قومی و در برخی مناطق از طریق ترویج فرقه‌‌های ضاله فتنه‌گری می‌کند.
جنگ نرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدعلی فقیه، رییس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی و سیاسی‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب اظهار داشت: نقش روحانیان عقیدتی سیاسی در بصیرت بخشی به نیروهای جان برکف ارتش اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان این‌که دشمنان با تبلیغات سوء درصدد جدایی ملت، ارتش و رهبری هستند، خاطر‌نشان کرد: ارتشیان ایران به دارا بودن فرماندهی مدبر، لایق و شایسته همچون حضرت آیت الله خامنه ای افتخار کرده و در صحنه های مختلف این ولایت مداری را به اثبات رسانده اند.

حجت الاسلام فقیه با تأکید بر این‌که منویات رهبر فرزانه انقلاب همواره روشنگر راه نیروهای مسلح بوده است، گفت: ارتش ایران امروز یکی از آماده‌ترین نیروهای نظامی برای دفع هرگونه تجاوز دشمن زیر سایه ولایت فقیه فعالیت می‌کند.

رییس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی توطئه‌های دشمنان در نقاط مختلف کشور پرداخت و گفت: شایعه پراکنی، ترویج فرق ضاله، بازی با احساسات مذهبی، ترویج اختلافات قومی و قبیله ای و همچنین تخریب چهره روحانیت اصیل و مبارز از روش‌های امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که دشمن در برخی مناطق با راه‌اندازی اختلافات قومی و در برخی مناطق از طریق ترویج فرقه‌‌های ضاله فتنه‌گری می‌کند، افزود: مقابله با این فرقه‌های منحرف حساسیت‌‌های خاصی را می‌طلبد که روحانیت در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

حجت الاسلام فقیه از روحانیت با عنوان نخبگان خط مقدم مقابله با جنگ نرم یاد کرد و گفت: روحانیان عقیدتی و سیاسی‌ ارتش در منطقه شمال غرب کشور از انسجام خوبی برخوردار هستند و آموزش‌ های لازم برای مقابله با تطوئه های مختلف دشمنان را دیده اند.

گفتنی است، گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در شمال غرب کشور امروز در تبریز برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات