۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۳۴۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

سازمان‌های مدعی حقوق بشر بازیگران پشت صحنه جنایت‌‌ بحرین هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، مجامع بین المللی دنیا را بازیگران پشت صحنه جنایت های بحرین معرفی کرد و گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت‌ها امروز با سکوت خود از جنایت‌های آشکار مردم بحرین حمایت می‌کنند.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري
حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم‌کردن جنایت‌های ضد بشری در بحرین‌ گفت: کشتار مردم بی‌گناه بحرین نقض آشکار حقوق بشر در این کشور است.

وی با بیان این که ملت‌های مسلمان دنیا باید در برابر جنایت‌های آشکار بحرین موضع‌گیری کنند، خاطرنشان کرد: سکوت در برابر این اقدامات مذبوحانه خیانت به اسلام است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری همچنین با انتقاد شدید از لشکر‌کشی آل سعود به بحرین، این اقدام را دخالت آشکار در امور داخلی این کشور دانست و تصریح کرد: امروز دست رژیم آل سعود آلوده به خون‌های مردم بی‌گناه بحرین است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که چهره واقعی و خیانت کار رژیم آل سعود با لشکرکشی به بحرین و همکاری در کشتن مردم بی دفاع این کشور کاملاً آشکار شد، بیان داشت: جهان اسلام نباید در برابر جنایت های رژیم آل سعود و بحرین سکوت کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت‌های بحرین را حمایت از جنایت های صورت گرفته در این کشور دانست و تصریح کرد: مدعیان حقوق بشری دنیا باید دربرابر این گونه اقدامات ضد انسانی که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد موضع گیری کند.

وی، مجامع بین المللی دنیا را بازیگران پشت صحنه جنایت های بحرین معرفی کرد و گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ها امروز با سکوت خود از جنایت های آشکار مردم بحرین حمایت می کنند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز یک بیداری عظیمی در سطح خاورمیانه به وجود آمده است، ادامه داد: خاورمیانه اسلامی با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال شکل گیری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که کشورهای غربی باید بدانند سیاست های آنها در منطقه شکست خورده و با لشکرکشی و تهاجم نظامی نمی توانند جلوی خیزش های مردمی را بگیرند، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه پس از چند دهه امروز بیدار شدند و این بیداری را مدیون انقلاب اسلامی ایران می دانند.

وی با اشاره به این که حرکت‌های آزادی‌خواهانه مردم مسلمان منطقه در حال گسترش به دیگر نقاط جهان است، ادامه داد: غرب باید بپذیرد که دیگر توان مقابله با بیداری اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت‌های جهان دیگر فریب حرف‌ها و اعمال مزورانه دولتمردان غربی به ویژه آمریکا و انگلیس را نخواهند خورد، ادامه داد: امروز آن بیداری که امام راحل سه دهه پیش از آن خبر داده بودند همه دنیا را فرا گرفته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که امروز غرب ناتوان‌تر از هر زمان دیگری است، گفت: کشورهایی که روزی ادعای مالکیت زمین را داشتند امروز در برابر بیداری اسلامی مردم مسلمان خاورمیانه سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وی با بیان این که حکومتی با محوریت اسلام به زودی در همه دنیا برپا خواهد شد، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی امروز پرچم‌دار حرکت‌های آزادی‌خواهانه در دنیا است./950/ت302/س
ارسال نظرات