۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹

مفاخر دینی آذربایجان معرفی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از طرح معرفی مفاخر دینی و علمای برجسته آذربایجان به صورت چند رسانه ای خبر داد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: طرح معرفی مفاخر دینی و علمای برجسته آذربایجان از سوی این مرکز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: در این طرح مفاخر دینی و نامداران حوزوی تاریخ آذربایجان در قالب نرم افزارهای چند رسانه ای به عموم مردم مؤمن و متدین استان و کشور معرفی خواهند شد.

داننده ادامه داد: اجرای این طرح ممکن است سال ها به طول بیانجامد، اما آنچه که مسلم است در پایان طرح مجموعه ای کامل و جامع از تاریخ و شخصیت های دینی و حوزوی استان ب ویژه شهر تبریز در دست خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه از راه اندازی نخستین خانه فرهنگ دیجیتال با پنج میلیارد ریال اعتبار در مجتمع فرهنگی و هنری تبریز خبر داد و گفت: این مرکز که به امکانات فنی روز و پیشرفته مجهز بوده و می‌تواند به یک الگوی مؤثر در ارتقای فرهنگ استفاده از فضای مجازی تبدیل شود، تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد.

داننده ادامه داد: این خانه های فرهنگی باعث اعتماد سازی خانواده ها در استفاده از اینترنت شده و فضای امنی برای کودکان جهت بهره‌مندی از ظرفیت های آموزشی و مثبت فضای مجازی ایجاد می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رحمت در سالجاری خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار شاهد برگزاری جشنواره عکس نماز و نیایش در تبریز خواهیم بود./935/پ202/س
ارسال نظرات