۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۱۴۴
خطیب جمعه کوفه:

کشتار مردم بحرین دل هر انسانی را به درد می آورد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کوفه کشتار مردم بحرین بدست نظامیان بحرینی و سعودی را سبب به درد آمدن دل همه جهانیان توصیف کرد.
سيد ضياء الشوكي خطيب جمعه كوفه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ضیاء الشوکی خطیب جمعه کوفه در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد کوفه برگزار شد کشتار ملت های منطقه بدست حکام ظالم و دیکتاتور را به شدت محکوم کرد و گفت: کشتار هزاران تن از مردم انقلابی لیبی بدست حاکم دیوانه این کشور و هدف قرار گرفتن شهروندان آزادی طلب یمن توسط نیروهای امنیتی امر نگران کننده ای است که روزانه بر آمار یتیمان و بیوه ها می افزاید.

وی به جنایت های حکام بحرین در این کشور اشاره کرد و افزود: مردم مظلوم بحرین که از ظلم خاندان آل خلیفه که بیش از دویست و پنجاه سال است بر قدرت تکیه کرده اند به ستوه آمده و قیام کرده اند، لیکن با گلوله های مستقیم نظامیان مورد هدف قرار می گیرد و مساجد و خانه هایشان ویران می شود.

حجت الاسلام الشوکی تاکید کرد: نظام بحرین به این موارد بسنده نکرد و از نیروهای خارجی خواست تا در جنون این رژیم همکاری داشته باشند و به کشتار مردم بپردازند، امری که دل هر انسانی را به درد می آورد.

خطیب جمعه کوفه از جنایت های رژیم بعث در عراق یاد کرد و اظهار داشت: عراق نیز در گذشته با مشکلات اینچنینی مواجه بود و ارتش و پلیس حزب بعث که سال ها در جهت گسترش فساد در کشور تلاش کردند مردم مظلوم را کشتند، شهروندان را سر بریدند، آزادی را از آنان سلب کردند و حرمتشان را زیرپا گذاشتند و در حال حاضر نیز آرزوی بازگشت آن روزهای سیاه را دارند.

وی با اشاره به حضور نیروهای ناکارآمد در دستگاه های امنیتی گفت: برخی از رهبران دستگاه های امنیتی عاشقان قدرت و پیروان نفس هستند و به کشور خیانت می کنند و نیروهای امنیتی باید از پذیرش فرمان از این افراد پرهیز کنند./980/گ
ارسال نظرات