۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۳۱۰

آیت الله قبلان خواستار تشکیل هرچه سریعتر دولت نجات بخش ملی لبنان شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان لبنانی ها را به در پیش گرفتن آرامش، خردمندی و مسؤولیت پذیری و کناره گیری از کینه ورزی و اختلاف فراخواند و خواستار تشکیل هرچه سریعتر حکومت نجات بخش ملی شد.
آيت الله شيخ عبدالامير قبلان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته، لبنانی ها را به پیشروی در مسیر خردمندی و آرامش فراخواند و آنها را از دسیسه ها و فتنه هایی که منطقه و میهن آنها را تهدید می کند بر حذر داشت و از آنها خواست تا با حفظ وحدت و همبستگی خود و تقویت همکاری و همدلی و کناره گیری از کینه ورزی و اختلاف در برابر این دسیسه ها بایستند.

وی خواستار تشکیل هرچه سریعتر حکومت نجات بخش ملی شد و گفت: لبنانی ها باید در شرایط کنونی و در برابر ناآرامی ها و تنش های منطقه دست در دست یکدیگر دهند به ویژه آنکه اسراییل همچنان در کمین لبنان نشسته است و هر لحظه آماده است تا نقشه های شوم خود را علیه لبنان و مقاومت عملی کند.

آیت الله قبلان سیاستمداران لبنان را به در نظر گرفتن خطرها و تهدیدهای کنونی در منطقه که برآمده از فتنه انگیزی های مذهبی و طایفه ای عوامل استکبار است فراخواند و از آنها خواست تا با حکمت، مسؤولیت پذیری، درایت و تدبر به اداره امور کشور بپردازند و گفت و گو را تنها راه خود برای حل اختلاف ها قرار دهند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تشریک مساعی لبنانی ها و همبستگی آنها برای حفظ امنیت و استقرار در این کشور، گفت: لبنانی ها باید با حمایت از یکدیگر و دفاع از همزیستی مسالمت آمیز و وحدت ملی از میهن خویش را در برابر دسیسه های دشمنان پاسداری کنند./981/ب903/گ
ارسال نظرات