۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۳۲۹
استاندار خوزستان:

نابودی استکبار نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیروزی مسلمانان و نابودی مستکبران جهان باشیم چرا که این وعده الهی است و محقق خواهد شد.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، صبح امروز، در مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش در که در بلوار قدس اهواز و به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح کشور روز به روز در حال افزایش است و باید به این نیروها افتخار کرد؛ نیروهای مسلح کشور امروز با برخورداری از تسلیحات نظامی پیشرفته و همچنین برخورداری از ایمان به خدا، تحت فرمان ولی فقیه با اقتدار فعالیت می‌کند و به همین دلیل ملت مسلمان ایران باید به نیروهای مسلح خود ببالد.

حجازی به تحولات کشورهای منطقه و موج بیداری اسلامی در این کشورها اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک همه ملت‌های مسلمان منطقه، اعم از شیعه و سنی در کنار هم و مقابل استکبار جهانی قرار گیرند و شاهد آزادی مسلمانان و سرکوب استکبار باشیم و همه نیروهای مسلح منطقه و کشورهای مسلمان در کنار هم قرار گیرند و با استکبار مقابله کنند تا به این ترتیب آینده‌ای روشن را برای جوانان و مسلمانان فراهم آورند چرا که این وعده الهی است و محقق خواهد شد.

استاندار خوزستان، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنایات حق تعالی، روحیه خودباوری و استقلال در اوج بالندگی و اقتدار است و روز به روز شاهد پیشرفت این نیروی الهی در همه ابعاد نظامی و آمادگی دفاعی و خودکفایی هستیم.

عضو شواری فرهنگ عمومی خوزستان تقویت بنیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران صلح را امری ضروری خواند و یاد آور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح و امنیت پایدار در منطقه می باشد از این رو این نیروی الهی مورد احترام همه ملت های جهان است.

حجازی، در ادامه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی و سایر قوای مسلح ایران اسلامی به برکت معنویت و حمایت ملت در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند، تصریح کرد: ملت ایران باید به نیروهای مسلح خود افتخار کند.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از تجهیزات روز دنیا و حرکت به سمت خودکفایی کامل در ساخت ادوات نظامی پیچیده پیشرفته و برخورداری از نیروی ایمان، تحت فرمان ولی فقیه با اقتدار کامل در صحنه حضور داردو هر توطئه ای را در نطفه خفه می کند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان، در ادامه از 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال مقدس تجلیل کرد و اذعان داشت: امروز با همه شهدای عزیز تجدید میثاق کرده و قسم یاد می کنیم که راه پرافتخار آنان را ادامه دهیم./9452/پ202/ص
ارسال نظرات