۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۷۷
مدیر امور بین الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره):

تحولات خاورمیانه انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور بین الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) پرچم استقلال را برداشت و صدای خود اتکایی و عزت ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.
حجت الاسلام عليرضا خراساني نژاد مدير ارتباطات و امور بين الملل مجتمع آموزش عالي فقه


حجت الاسلام رضا خراسانی‌نژاد، مدیر امور بین‌الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: تحولات خاورمیانه نشان دهنده بیداری اسلامی و انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: کشورهای مسلمان منطقه سال‌ها است تحت سلطه کشورهای غربی قرار گرفته‌اند اما امروز مردم هوشیار شده اند و متوجه خوی غارت گرانه و استبدادی این زورمداران قرار گرفته اند.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: استکبار سال‌ها منابع عظیم ملت‌های به اصطلاح جهان سوم و عقب مانده را چپاول کرده است و در مقابل آن درآمد اندکی را به این کشورها بازگردانده است.

وی با اشاره به اهمیت استقلال ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی درصدد هستند تا مردم کشورها را به واسطه رشد نیافتگی اسیر دست خود کنند و دست نیاز به سوی آنها دراز کنند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: ملت‌ها در صدد بودند تا خود را از نظر تکنیک و تاکتیک بالا بکشند و به خود اتکایی برسند اما حاکمان این کشورها هیچ گاه به دنبال این اهداف نبوده‌اند.

وی با اشاره به ایستادگی امام خمینی(ره) در مقابل استبداد و استعمارگران ادامه داد: امام (ره) پرچم استقلال را برداشت و صدای خود اتکایی و عزت ملت ایران را به گوش مظلومین عالم رساند.

حجت الاسلام خراسانی نژاد ادامه داد: جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و جنگ تبلیغاتی علیه ایران در طول این سالها موانعی بود که اثرگذاری مدل انقلاب اسلامی ایران را در چشم جهانیان کاهش داده بود اما پیشرفت های خیره کننده ایران در صنایع هوا فضا، پزشکی و هسته ای نظرها را به سوی ایران جذب کرد.

وی بیان داشت: مسئولان ایران با حاکمان دیگر کشورها قابل مقایسه نیستند و مسؤولیت پذیری و دغدغه‌دار بودن آْنها مثال زدنی است.

مدیر امور بین الملل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز خبرهای موفقیت ایران با وجود ممنوعیت رسانه ای در حال گسترش است و امید را در دل مردم شکوفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگویی موفق در امر حاکمیت اسلامی در جهان شناخته شده است، ادامه داد: این ابتدای راه نهضت های اسلامی است و باید منتظر خبرهای خوش تر در جهان اسلام باشیم. /909/ت302/ع

ارسال نظرات