۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۷۸۰
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور:

آموزش نیروهای متخصص نماز ضروری است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: آموزش نیروهای متخصص در رابطه با ترویج مسایل مختلف نماز و ارائه مطالب هدفمند ضروری است.
حجت الاسلام مجتبي كلباسي رييس مركز تخصصي مهدويت


حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، پیش از ظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز استان‌های کشور که در مجتمع یاوران حضرت مهدی‌(عج) قم برگزار شد، آموزش نیروهای متخصص در بخش نماز را ضروری دانست.

وی با بیان این‌که یکی از خلأهای مهم در بحث نماز کمبود نیروی متخصص است، افزود: آموزش نیروهای متخصص در رابطه با ترویج مسایل مختلف نماز و ارائه مطالب هدفمند ضروری است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به توسعه امر آموزش در ستاد اقامه نماز و تصویب برنامه‌های مناسب در این زمینه، ابراز داشت: ستادهای نماز افزون بر فعالیت‌های پیشین در بحث آموزش هم توسعه کمی و کیفی مناسب پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که عمدتاً به سراغ دستگاه‌های مرتبط رفته‌ایم و از عموم مردم و قشرهای بسیاری که در جامعه هستند، غافل شده‌ایم، خواستار راه‌اندازی گروه‌های مردمی و فعال شدن این نیروها در این زمینه شد.

حجت‌الاسلام کلباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، مهم‌ترین هدف آن را رسیدن به نتایج کاربردی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در پایان این گردهمایی، چارچوب مشخصی برای توسعه فعالیت‌های جدید ستاد اقامه نماز کشور، مشخص شود. /920/پ203/ص

ارسال نظرات