۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۳۲۵
سفیر اسرائیل در آمریکا:

آمریکا بیش از همیشه نیازمند کمک رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا- مایکل اورن(Michael Oren)، سفیر اسرائیل در آمریکا می گوید: واشنگتن بیش از هر زمانی نیازمند تل آویو و وابسته به آن است.
آمريکا اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اسلام تایمز، اورن ادعا کرد که اسرائیل توانایی های دفاعی و اطلاعاتی آمریکا را فراهم می کند و بنادر آموزشی برای نیروهای ایالات متحده است.

در این سخنان که در مجله امورخارجه رژیم اشغالگر قدس  چاپ شده است آمده است: اسرائیل امنیت داخلی و مرزی آمریکا را در دست دارد و هرجا که آمریکا با مشکلی رو به رو شد حامی اوست.

اورن مدعی شد: آمریکا در جهان دوستی بهتر از اسرائیل ندارد و هر سال در حدود 3 میلیارد دلار آمریکا به اسرائیل کمک مالی می کند.

گفتنی است، شواهد نشان می دهند که مسئله رژیم صهیونیتی یکی از مهمترین فاکتورها در رای دادن یهودی های امریکا نشین است. تاریخ نیز نشان داده است زمانی که یکی از کاندیداهای دموکرات یا جمهوری خواه چندان روی خوشی به رژیم اسرائیل نشان نداده است، یهودیان نیز به هنگام انتخابات آن را تلافی کرده اند. ب

سیاری از یهودیان لیبرال در سال 1980، به کارتر دموکرات به دلیل حمایتش از اعراب رای ندادند. کارتر در آن انتخابات توانست کمتر از 45% از آراء یهودیان را بدست آورد، ولی در مقابل ریگان 39% از آراء یهودیان را از آن خود کرد./982/ب903/گ
ارسال نظرات