۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۷۳۰
یک فعال سیاسی:

حفظ روحیه انقلابی و صیانت از آرمان ها عامل حفظ و تدوام انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، تداوم انقلاب اسلامی را در گرو حفظ روحیه انقلابی و صیانت از آرمان های امام و رهبری دانست.
پرچم جمهوري اسلامي ايران، ايران اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری شب گذشته در نشست هماهنگی برنامه های چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله فاضل لنکرانی که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با تجلیل از شخصیت این عالم ربانی از وی به عنوان فقیه و مجتهدی بزرگ یاد کرد.

وی نگهبانی از روحیه انقلابی را از ویژگی های مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی ذکر و تاکید کرد: ما باید سعی کنیم این روحیه را در خود حفظ کنیم و اگر موفق به این کار شدیم تدوام انقلاب را بیمه کرده ایم.

وی در ادامه ابراز داشت:‌ علم و دانش به ویژه در حوزه فقه و فقاهت امروزه از ضروریات و بایسته و شایسته است که باید در این راستا اهتمام بیشتری دراین حوزه مصروف داشته شود.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر ضرورت پاسداشت از انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به توطئه های دشمنان امروز این اصل ضرورت مضاعفی پیدا کرده است.

وی با تحسین مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، نظام با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به سوی سعادت به پیش می رود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: یکی از مهم ترین اصول برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی حفظ روحیه انقلابی و صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه همه هم و غم ما باید حفظ انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: در فراز و نشیب ها انسان های انقلابی و مؤمن شناخته می شوند. /924/پ203/ع

ارسال نظرات