۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸
همزمان با نیمه شعبان؛

برگزیدگان جشنواره دست‌های کوچک دعا معرفی می‌‌شوند

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه و تحلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره دست های کوچک دعا 26 تیر ماه سال‌جاری همزمان با ولادت حضرت قائم(عج) برگزار خواهد شد.
دعا و نيايش
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، شهرام خدایی اظهار داشت: با وجود اتمام زمان پذیرش آثار و ادعیه کودکان همچنان دلنوشته‌های کودکان از طریق اداره پست، مدارس، کانون‌های پرورش فکری کودکان و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره و اصل می‌شود.

وی درباره پذیرش آثار توسط دبیرخانه دائمی جشنواره گفت: بنا بر گاه شمار فراخوان جشنواره و تمدید صورت گرفته کار پذیرش آثار به اتمام رسیده و تنها آثاری که قبل از اتمام زمان جشنواره تحویل اداره پست شده باشند مورد قبول دبیرخانه خواهند بود و دبیرخانه جشنواره تا زمان برگزاری جشنواره به کار خود ادامه خواهد داد.

خدایی درباره روند برگزاری جشنواره تصریح کرد: به زودی احکام اعضای هیئت‌های انتخاب و داوری ابلاغ شده و آثار در دو مرحله انتخاب و داوری خواهند شد.

دبیر جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا افزود: علاوه بر حضور گسترده کودکان زیر 12 سال از استان آذربایجان شرقی، حضور کودکان و نوجوانان از استان‌های مختلف کشور نیز چشمگیر است.

خدایی زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ششم را 26 تیر ماه سال‌جاری و همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) اعلام کرد و بیان کرد: در این روز ششمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا با انتخاب بهترین دعا از زبان کودکان زیر 12 سال پایان مییابد.

وی یادآور شد: جشنواره دست‌های کوچک دعا به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیما و برخی نهادها و تشکل­های فرهنگی ششمین سال برگزاری خود را پشت سر می­گذارد./935/د103/س
ارسال نظرات