۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۰۸۵

محور برنامه های سالگرد ارتحال امام در خوزستان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ محور برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در استان خوزستان تشریح شد.
امام خميني ره
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برنامه های ویژه سالگرد رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان تشریح شد.

برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «یاد یار مهربان»

مهدی‌شجاعی، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس در بهبهان، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف جمع آوری تصاویر گران قدر امام خمینی(ره)، تعمیق باورهای دینی و مذهبی مردم و وقف دادن جوانان و نوجوانان با روحی‌ات و ویژگی‌های اخلاقی این عالم ربانی، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برپایی شب شعر با عنوان «در سوگ آفتاب»

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان، به برپایی شب شعری با عنوان در سوگ آفتاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراسم در سالن آمفی تأتر خانه فرهنگ شهرستان بهبهان برگزار می‌شود که در آن از شاعران برجسته استانی دعوت به عمل آمده تا در این شب شعر شرکت کرده و اشعار خود را که در مدح بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است بسرایند.

برگزاری مسابقه کتاب کتابخوانی

وی با اشاره به موضوع این مسابقه، بیان داشت: مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) است که درسطح شهرستان بهبهان و با همکاری ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می‌شود که هدف عمده آن آشنایی جوانان و نوجوانان با آثار و کتب گرانقدر روح الله کبیر(ره) است.

همچنین حجت الاسلام عظیمی، رییس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان، در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد رحلت امام(ره)، اظهار داشت: در روز سالگرد ارتحال امام خمینی تدارک همه وسایل ایاب و ذهاب و مستقر شدن آن‌ها در مناطق مختلف شهر اهواز بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان است که مردم را به سایر نقاط اهواز جهت شرکت در مراسم ویژه رحلت امام اعزام می‌کنند.

شرکت بیش از 7000 زائر اهوازی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

رضا نجاتی، از مسؤولان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در خوزستان، در جلسه ستاد ارتحال امام (ره)، بیان داشت: بیش از 7000 نفر زائر اهوازی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند که تعدادی در حدود 5000 نفر از آنان از اعضای بسیج محلات هستند و این اعزام نیز از دو روز قبل از آغاز مراسم ارتحال امام آغاز می‌شود.

اعزام کارکنان زندان‌های استان خوزستان به مرقد امام خمینی(ره) در سالگرد ارتحال ایشان

سید ابوالقاسم علوی در نشست اعضاء بسیج اداره کل زندان‌های خوزستان، اذعان داشت: کاروان زیارتی امام راحل متشکل از جمعی از کارکنان زندان‌های استان جهت حضور پر شور در آئین سوگواری امام راحل، به مرقد مطهر اعزام می‌شوند و تشکیل کلاس‌ها و برنامه‌های آشنایی با سیره امام راحل(ره)، نمایش فیلم‌های آموزشی و سینمائی مرتبط با هدف آشنا سازی مددجویان با امام راحل(ره) و نقش پر رنگ ولایت در هدایت و اعتلای ایران اسلامی و همچنین مراسم سوگواری ایام رحلت امام در زندان‌های تابعه، از جمله برنامه‌های بسیج اداره کل زندان‌های خوزستان در ایام 14 و 15 خرداد ماه سال جاری است.

اعزام50 نفر از مبلغان حوزه علمیه خوزستان به نقاط استان خوزستان

حجت الاسلام شهریاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، از اعزام50 نفر از مبلغان حوزه علمیه خوزستان به نقاط استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به نقاط استان اعزام می‌شوند.

برگزاری سه همایش با موضوع تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)

وی تصریح کرد: این همایش‌ها با هدف آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ویژگی های اخلاقی و رفتاری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود که علاوه بر این همایش‌ها برنامه‌ها و مراسم‌های دیگری در مساجد و هیئات مذهبی در ایام ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شرکت نخبگان فرهنگی کشور در مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) در اهواز

حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از دعوت مسؤولان و نخبگان فرهنگی کشوری در مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) در اهواز خبر داد و اظهار داشت: در سالروز این عالم فقید و مجاهد حضرت امامخمینی(ره)، آیت الله خزعی، از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی شورای اسلامی ایران به اهواز آمده و در دو مراسم که یکی از آنها در حسینیه اعظم واقع در خیابان طالقانی و دیگری در مصلی کوت عبدالله حضور به هم می رسانند که پیش بینی شده در این مراسم صد ها نفر از بسیجیان جان بر کف نظام اسلامی شرکت کنند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات