۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱
رهبر شیعیان پاکستان:

امام خمینی اسلام ناب را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان پاکستان در بیانیه ای امام راحل را متعلق به همه جهانیان خواند و بر لزوم ادامه راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.
سيد ساجد علي تقوي رهبر شيعيان پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید «ساجد علی تقوی» رهبر شیعیان پاکستان در بیانیه ای که به مناسبت بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) صادر شد امام راحل را متعلق به همه جهانیان خواند و بر لزوم ادامه راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: شخصیت امام خمینی (ره) متعلق به مذهب، مکتب و مسلک خاصی نیست، بلکه نظریات سیاسی و اجتماعی ایشان مورد پسند همه جهانیان است و به عنوان رهبری بزرگ در جهان شناخته شد. امام راحل شخصیت بسیار بزرگی داشت، مفکر عظیمی بود و نظریات شگرفی را در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، اسلامی و فرهنگی ارائه می کرد.

حجت الاسلام تقوی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران از علم و عمل و کردار ویژه ای بهره می برد و اسلام ناب را با انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد.

رهبر شیعیان پاکستان با اشاره به استفاده امام خمینی از آیاتی قرآنی در زندگی مبارکش تصریح کرد: امام در زندگی شخصی اش از آیات و رهنمودهای قرآن کریم استفاده می کرد، از سیره نبی اکرم (ص) درس ها می گرفت و به اهل بیت (ع) وابسته بود. قرآن، سنت و آموزه های ائمه اطهار (ع) را در زندگی به خوبی رعایت و به آنها عمل می کرد.

وی زندگی امام را درس بزرگی برای مردم خواند و اظهار داشت: امام خمینی (ره) به مردم آموخت که چگونه زندگی و مسائل ذاتی و اجتماعی خود را اداره کنند. شخصیت هایی نظیر امام راحل که نابغه هستند به ندرت در عصر حاضر مشاهده می شوند.

سید ساجد تقوی، شخصیت امام خمینی را نظیر پیامبران عنوان کرد و ادامه داد: شخصیت امام شباهت بسیار فراوانی به پیامبران دارد. ایشان همانند پیامبر و ائمه اطهار (ع) سختی ها و مشکلات فراوانی را متحمل شد. ایشان رهبری امت را به دوش می کشید و تلاش کرد تا مردم را از وضعیت بدی که در آن قرار داشتند نجات دهد./980/ب902/گ
ارسال نظرات