۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آمریکا بر سر راه تشکیل دولت جدید لبنان مانع تراشی می کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با ستایش از تلاش های فراوان و مؤثری که در راستای تشکیل دولت جدید لبنان صورت گرفته است، مانع تراشی آمریکا در این خصوص را محکوم کرد.
شيخ نبيل قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز با اشاره به تلاش هایی که در راستای تشکیل هرچه سریعتر دولت جدید لبنان صورت گرفته است و تاثیر بسزایی که این تلاش ها در فراهم آوردن زمینه های لازم جهت عملی شدن این امر داشته اند، گفت: آمریکا با مانع تراشی از گذرگاه دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان در کمین روند تشکیل دولت جدید لبنان نشسته است.

شیخ نبیل قاووق که در مراسمی از سوی حزب الله لبنان و سازمان پیشاهنگان امام مهدی(عج) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و جشن مقاومت و آزادسازی در شهر مشغره، مرکز بقاع غربی در استان بقاع لبنان سخن می گفت، تاکید کرد: مقاومت تمامی رزمایش ها و اجتماع ها و تهدیدهای دشمن را زیر نظر دارد و هرگز اجازه بازگشت به گذشته را نخواهد داد.

گفتنی است که پس از گذشت بیش از سه ماه از سقوط دولت سعد حریری، رییس جریان المستقبل و نخست وزیر پیشین لبنان، و مامور شدن نجیب میقاتی، نخست وزیر جدید لبنان به تشکیل دولت جدید این کشور، هنوز موفق به این امر نشده است./981/ب902/گ
ارسال نظرات