۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۸۲۹
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان:

ارتباط ناگسستنی ملت ایران با روحانیت انکارنشدنی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان، با بیان این که دشمنان طبل تفرقه، نفاق و جدایی ملت با مرجعیت را می‌زنند، اظهار داشت: ایران اسلامی پایبند به ولایت مطلقه فقیه است و ارتباط ناگسستنی با روحانیت دارد.
حسين براتي، مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان
حسین براتی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن بررسی ابعاد مختلف تهاجم و شبیخون فرهنگی، بر ضرورت مقابله با این تهاجمات تاکید کرد و گفت: یکی از این تهاجمات دشمن، جدایی ملت از روحانیون و مرجعیت دینی است اما با وجود فتنه انگیزی‌ها و جوسازی‌ها در این هجمه شکست خوردند و این دغدغه و هدف متفکران غربی محقق نشده است.

این مقام مسؤول، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در سال 71 مبنی بر ناتوی فرهنگی، تهاجم و شبیخون فرهنگی در سطوح مختلف، خاطر‌نشان کرد: دشمن پنهانی، پشت پرده و گاهی اوقات آشکار حمله می کند که از مصادیق آن ماهواره و فیلم های غیر اخلاقی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به تحریم های اقتصادی دشمن و غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دلیل اصلی دشمنی غرب با ایران اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، دین اسلام و تشیع و نفی ظلم و طاغوت از سوی ملت ایران است که غرب همه اقدامات خود را انجام می دهد تا این سه رکن اصلی را از بین ببرد؛ از این رو همواره صدای طبل تفرقه میان ملت ایران و روحانیان را به صدا در می آورند ولی نمی دانند که هیچ چیز قادر نیست ریسمان اتحاد ملت ایران و روحانیان را از بین ببرد.

وی، با بیان این که نقش مساجد در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در افزایش معنویت جوانان بسیار پررنگ بود، یادآور شد: مساجد پایگاه و خاستگاه اصلی ایجاد انقلاب هستند؛ این پایگاه ها نگهدارنده جنگ بوده و بعد از جنگ در ارتباط معنوی با جامعه نقش آفرینی می‌کنند، که نباید آنها را دست کم بگیریم.

این فعال عرصه فرهنگی، لشکرکشی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه را وجود منابع مهم انرژی در این منطقه دانست و بیان داشت: این منطقه سرشار از انرژی‌هایی همچون نفت و گاز است که آمریکا و متحدانش در نظر دارد انرژی این منطقه را تحت سیطره خود در بیاورند.

براتی در پایان سخنان خود، تصریح کرد: با بهانه از بین بردن سلاح های کشتار جمعی و وجود تروریسم در منطقه ناامنی را در خاورمیانه بوجود آوردند که با هدف از بین بردن تروریسم سال ها عراق و افغانستان را به کشتارگاه مردم مسلمان و بی گناه تبدیل کرده اند./9461/ت303/س
ارسال نظرات