۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۰۳۰

دوره آموزشی کوتاه مدت بانوان مبلغ تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی دو روزه و تخصصی کوتاه مدت ویژه بانوان مبلغ تبریز برگزار خواهد شد.
بانوان مبلغ
عبدالعلی آذری، مسؤول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی و تخصصی کوتاه مدت ویژه بانوان مبلغ تبریز به مدت دو روز در محل این اداره کل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که این دوره آموزشی با حضور 120 نفر از طلاب و بانوان مبلغ تبریز همراه خواهد بود، گفت: اساتید برجسته حوزه‌های علمیه استان در این دوره به تبیین راهکارهای جدید تبلیغ آموزه‌های دینی، مقابله با جریان‌های انحرافی و التقاطی و پاسخگویی به شبهات دینی جوانان خواهند پرداخت.

آذری هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح معلومات دینی و آشنا کردن با مسائل فرهنگی روز جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح علمی و دانش فقهی مبلغان خواهر حوزوی، آشنایی با شبهات روز و نیز تبادل افکار از دیگر اهداف این دوره است.

مسؤول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش ارزنده بانوان مبلغ در ترویج معارف دینی و معنویت در سطوح مختلف اجتماعی خاطر‌نشان کرد: رواج خرافات و برخی باورهای نادرست در مجالس مذهبی بانوان، زنگ خطر را به صدا درآورده و در این میان نقش مبلغان حوزوی و خواهران طلبه برای شبهه زدایی و تبیین اسلام ناب محمدی بیش از گذشته حساس به نظر می رسد.

وی ادامه داد: دشمنان با سرمایه‌گذاری و صرف هزینه‌های کلان در ترویج عقاید ضاله و خرافات به دنبال انحراف در مسیر اسلام ناب و آموزه‌های شیعی هستند، چراکه این امر را تنها راه براندازی نظام اسلامی ایران می‌دانند.

آذری با تأکید بر تداوم و استمرار دوره‌های آموزشی بانوان مبلغ استان گفت: گردهمایی ماهانه بانوان مبلغ آذربایجان شرقی نیز با هدف تبادل نظر و آشنایی با جریان‌های روز فرهنگی، اجتماعی و دینی و همچنین آگاهی از موضع دشمنان برگزار می‌شود./935/پ203/س
ارسال نظرات