۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۱۸۶
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی:

تبعیت از ولایت مقدمه کسب بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی گفت: با پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر ولایت فقیه، هیچ تهدیدی نظام اسلامی را با مشکل رو به رو نخواهد کرد.
بصيرت/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی، امروز در نشست بصیرت خانواده، در اردوگاه شهید باکری کلیبر، بصیرت را تنها سلاحی مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: اگر بصیرت نباشد دشمنان با آمیخته کردن حق و باطل به دنبال شبهه‌افکنی خواهند بود.

وی ادامه داد: هرگاه شبهه افکنی دشمنان آغاز شد، فضا برای انحراف اذهان عمومی فراهم شده و زمینه برای ایجاد بحران ‌های سیاسی فراهم می‌ شود، در چنین شرایطی باید با اتکا به اهل بصیرت راه را از بیراهه تشخیص داد و جلوی توطئه ‌های شیطانی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را گرفت.

حجت الاسلام سرایی به تلاش بنی امیه و بنی عباس برای منحرف‌کردن مردم و نشر احادیث جعلی میان مردم اشاره کرد و گفت: مشکل مردم آن زمان این بود که علی شناس نبودند و در تشخیص حق از باطل اشتباه کرده و راه به بیراهه رفنتد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به برکت دین شناسی امام راحل در مسیر الهی قرار گرفت، افزود: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرموده که اگر چهل سرباز داشتم که فقط یک صفت استقامت داشتند با دشمنان مبارزه می کردم و حال ملت ایران با لبیک به فرمان حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی را جهانی کردند و امروز شاهد صدور آرمان های انقلاب اسلامی در دیگر ممالک اسلامی حتی در قلب اروپا هستیم.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ایمان، اخلاص و ولایت پذیری را مایه عزت و شرف ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن شناسی در سایه ولایت مداری حاصل خواهد شد و تبعیت از ولایت مقدمه کسب بصیرت است.

حجت الاسلام سرایی با تشریح توطئه های مختلف دشمنان برای براندازی نظام اسلامی ایران گفت: اگر پشت سر ولایت بدون افراط و تفریط حرکت کنیم، هیچ تهدیدی نظام اسلامی را با مشکل رو به رو نخواهد کرد.

وی هشت سال دفاع مقدس را امتحانی بزرگ برای ملت ایران دانست و یادآور شد: دشمن در روزهای آغازین جنگ انتظار مقاومت و پایداری ملت ایران را نداشت، اما ایستادگی مردان و زنان ایران اسلامی سبب مایوس شدن متجاوزان شد و در حقیقت هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگ در طول تاریخ برای ملت ایران بود که ملت ایران با ایثار و فداکاری فاتح این آزمون بزرگ تاریخی شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات