۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۷۵۶
مدیر روابط عمومی مؤسسه امام خمینی عنوان کرد:

تأکید رهبر معظم انقلاب بر انعکاس مناسب فعالیت‌های مؤسسه امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مؤسسه امام خمینی‌(ره) گفت: رهبر معظم انقلاب بر انعکاس مناسب فعالیت‌های مؤسسه به صورت مکتوب و مجازی و جبران ضعف‌های مؤسسه در زمینه اطلاع‌رسانی تأکید کرده‌اند.
مؤسسه امام خميني


حجت‌الاسلام علی اصغر شکروی، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: اداره روابط عمومی مؤسسه امام خمینی‌(ره) در راستای معرفی مناسب فعالیت‌های این مؤسسه به عموم مردم، تلاش می‌کند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، افزود: در دیدار رییس و اعضای هیأت علمی مؤسسه امام خمینی‌(ره) با رهبر معظم انقلاب، ایشان فعالیت‌های مؤسسه را مورد تأیید قرار داده و فرمودند «مؤسسه امام خمینی‌(ره) می‌تواند الگوی مناسبی برای حوزه‌های علمیه باشد».

حجت‌الاسلام شکروی تصریح کرد: در این دیدار،‌ انعکاس مناسب فعالیت‌های مؤسسه امام خمینی‌(ره) به صورت مکتوب و مجازی، انتظار رهبر معظم انقلاب از روابط عمومی بود و ایشان بر جبران ضعف‌های مؤسسه در زمینه اطلاع‌رسانی تأکید کردند.

وی با اشاره به برگزاری درس‌های فقه و اصول در کنار کارهای علمی و تخصصی در مؤسسه امام خمینی‌(ره)، ابراز داشت: درس‌های فقه و اصول از سال گذشته در مؤسسه آغاز شد که رهبر معظم انقلاب فرمودند «عدم برگزاری این دروس نقصی در مؤسسه امام خمینی‌(ره) بود که برطرف شد».

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مؤسسه امام خمینی‌(ره) در بخش دیگری از سخنان خود، نخستین وظیفه این اداره را معرفی مناسب فعالیت‌های مؤسسه امام‌(ره)، برای مخاطبان، طلاب حوزه‌های علمیه، مراکز علمی، تحقیقی و پژوهشی عنوان کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های بسیار بالای مؤسسه امام خمینی‌(ره) در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، اظهار داشت: معاونت آموزش مؤسسه امام خمینی‌(ره) در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانش‌پژوه می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام شکروی خاطرنشان کرد: معاونت آموزش دارای 14 گروه علمی است که هر گروه علمی، دانش‌پژوهانی را در سطوح یاد شده، پذیرش کرده و فارغ‌التحصیلانی نیز به جامعه علمی کشور تقدیم کرده است.

وی با بیان این‌که گروه‌های علمی بخش آموزش، در بخش پژوهش هم فعال هستند، اظهار داشت: معاونت پژوهش مؤسسه امام خمینی‌(ره) با تشکیل کارگروه‌های متعدد و گروه‌های کارورزی فعال، کارهای بسیار ارزنده و اساسی به انجام رسانده که وظیفه اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، معرفی این فعالیت‌ها است. /920/ت302/ع

ارسال نظرات