۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۲۹۰
حجت الاسلام هاشمی نژاد:

منتظر حقیقی امام موعود در برابر ناهنجاری های اجتماعی می ایستد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: منتظر واقعی در دوران غیبت با تبعیت محض از ولایت فقیه با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی مقابله کرده و زمینه را برای ظهور منجی آخر الزمان محیا می کند.
حجت الاسلام هاشمي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین هاشمی نژاد، استاد حوزه علمیه مشهد، شب گذشته در جمع مردم تبریز در مسجد سالار شهیدان با تاکید بر آمادگی روحی و روانی برای ورود به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روزهای باقی مانده از ماه شعبان فرصتی مغتنم برای کسب معرفت لازم برای حضور در میهمانی حضرت حق است.

وی ادامه داد: حضور در سفره کرامت خداوند متعال نیازمند مقدمات و آدابی است که اگر رعایت نشود، فرد مسلمان بدون بهره معنوی و ذخیره عرفانی ماه مبارک رمضان را سپری خواهد کرد، در هر حال بایستی قدر لحظه های تقرب به درگاه الهی را دانست.

این استاد حوزه علمیه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژگی های منتظر واقعی حضرت ولیعصر(عج) پرداخت و خاطر نشان کرد: هیچگاه فرد منتظر دست روی دست نگذاشته تا خود حضرت ظهور کند تا با مظالم و نظام سلطه مقابله کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار حضرت حجت(عج) تکلیف را از فرد منتظر رفع نمی کند، گفت: منتظر واقعی در دوران غیبت با تبعیت محض از ولایت فقیه با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی مقابله کرده و زمینه را برای ظهور منجی آخر الزمان محیا می کند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان اینکه رضایت حضرت بقیت الله با تبعیت از ولایت فقیه محقق خواهد شد، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی و جهان تشیع با تحریک جریانات انحرافی به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند، نباید موضعی انفعالی در برابر تهاجم فرهنگی و اعتقادی غرب داشت.

استاد حوزه علمیه مشهد در پایان خواستار توجه به وظایف شیعیان در قبال حضرت ولیعصر(عج) شد و اظهار داشت: نباید لحظه ای از یاد امام عصر غافل بود، وظیفه شیعه واقعی انتظار همراه با معرفت است./935/پ203/س
ارسال نظرات