۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۴۶۶

پیکر شهید نیروی انتظامی در تبریز تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید نیروی انتظامی آذربایجان شرقی که در جریان درگیری با گروهک ضدانقلاب پژاک به شهادت رسید، در تبریز تشییع شد.
مراسم تشييع و تدفين شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر ‌ستوان سوم شهید بهرام گرزی، از پرسنل نیروی انتظامی آذربایجان شرقی که در جریان درگیری با گروهک پژاک در منطقه کردستان به شهادت رسید، امروز بر دوش مردم مؤمن و متدین شهر تبریز تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر شهید گرزی امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، علما و همچنین آیت الله آل هاشم از مقابل مقر فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در میان دانشسرا تا خیابان جمهوری اسلامی برگزار شد.

در پایان این مراسم آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز خواند و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر پاک و مطهر سرباز رشید اسلام شهید اکبر زمانی که در جریان درگیری با ضدانقلاب در منطقه سردشت به فیض رفیع شهادت نائل شده بود، امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم همیشه در صحنه ملکان تشییع شد.

پیکر شهید زمانی امروز پس از تشییع و اقامه نماز برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای «یوزباشکندی» از توابع شهرستان ملکان منتقل شد./935/پ203/س
ارسال نظرات