۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۹۳۸

حضور انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ارائه آثار منتشر شده از سوی گروه قرآن‌پژوهی این پژوهشگاه می‌پردازد.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، انتشارات این پژوهشگاه با عرضه نتایج تحقیق و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه علوم قرآنی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری چشمگیر دارد.

کتاب‌های «زبان قرآن و مسائل آن»، «پژوهشی در محکم و متشابه»، «پرسمان عصمت»، «آسیب‌شناسی جریان‌های تفسیری»، «ترتیب مقایس اللغه»، «بررسی تطبیقی آیات مهدویت»، «درسنامه ترجمه قرآن کریم» و «چندمعنایی در قرآن کریم» از جمله جدیدترین پژوهش های صورت گرفته در گروه علوم قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که در غرفه این پژوهشگاه در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 7 مردادماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته است و تا 4 شهریورماه همه روزه از ساعت 17 تا 24 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

همچنین غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش نشر مکتوب، غرفه شماره 225 واقع شده است و تا پایان مدت برگزاری نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود./916/د102/ع

ارسال نظرات