۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۵۷۴

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ تولید نرم افزار رمضان در تبیان تبریز و اعزام بیش از 100 مبلغ در شهرستان میانه از مهم‌ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر محمد زارع مجتهدی، مسؤول تبیان تبریز اظهار داشت: نرم افزار رمضان دارای بخش های متنوع صوتی و چند رسانه ای شامل ادعیه روز، مناجات ایام رمضان، تواشیح و مداحی و روضه خوانی و شب قدر است.

این نرم افزار با مشارکت واحد تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در تبیان تبریز تولید و در اختیار اقشار تاثیر پذیر جامعه از قبیل مداحان ، هیئت های مذهبی ، تشکل های دینی و... قرار می گیرد.

گفتنی است، علاقمندان جهت تهیه این نرم افزار می توانند در طول ماه مبارک رمضان به روابط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مراجعه و نرم افزار فوق را به صورت رایگان دریافت نمایند.

اعزام بیش از 100 مبلغ در شهرستان میانه

همزمان با ماه مبارک رمضان، تعداد مبلغین اعزامی به شهرها و روستاهای شهرستان میانه از تعداد 100 مبلغ گذشت.

حجت الاسلام علی اصغر صیادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه افزود: از این تعداد 25 نفر از طرح هجرت، 18 نفر دفتر تبلیغات اسلامی، 5 نفر اوقاف و بیش از 50 نفر روحانیون بومی می باشند و 2 نفر از مبلغات نیز به جلسات مختلف بانوان در طول ماه مبارک رمضان اعزام و مشغول فعالیت تبلیغی می باشند.

وی گفت: پیش بینی می شود با روند فعلی اعزام به روستاها و استقبال مناطق مختلف و دعوت از روحانیون، این آمار افزایش یابد.

بیش از 50 مبلغ دینی در شهرستان شبستر اعزام شدند

به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 50 مبلغ و روحانی به مساجد و مراکز قرآنی و فرهنگی شهرستان شبستر اعزام شدند.

حجت الاسلام علی صفری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شبستر گفت: مجموع این تعداد مبلغ از روحانیان بومی، مستقر و طرح هجرت و روحانیون شهرستانی که مقیم قم هستند را تشکیل می دهند.

وی خاطر‌نشان کرد: این روحانیون ضمن اقامه نماز جماعت‌، تبلیغ و ترویج احکام وآموزه‌های دینی در محل های مأموریت خود با برگزاری جلسات قرآنی و گفتمان دینی به سؤالات شرعی حاضران پاسخ خواهند داد./935/د103/س
ارسال نظرات