۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۵۹۱
نماینده پارلمان کویت:

وزیر امور خارجه نباید تحت تاثیر هجمه رسانه ای علیه سوریه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان شیعه پارلمان کویت از وزیر خارجه این کشور خواست تحت تاثیر هجمه رسانه ای علیه نظام سوریه قرار نگیرد.
سيد حسين القلاف نماينده پارلمان کويت
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسین القلاف، نماینده پارلمان کویت در مصاحبه با روزنامه الدار این کشور از شیخ محمد الصباح، وزیر خارجه خواست تحت تاثیر یاوه گویی و هجمه رسانه ای علیه نظام سوریه قرار نگیرد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه ترکیه، ابراز امیدواری کرد که وزیر خارجه کویت از شیوه سخن گفتن وزیر خارجه ترکیه در قبال حوادث رخ داده در سوریه استفاده کند.

حجت الاسلام القلاف با تاکید بر اینکه کشور کویت از قانون و دستگاه قضایی عادلی برخوردار است سفیر سوریه در کویت را به شکایت علیه کسانی که به بشار اسد توهین و تجاوز می کنند دعوت کرد.

نماینده پارلمان کویت درباره تجمع گروه های وهابی در برابر سفارت سوریه اظهار داشت: پس از آنکه به سخنرانی های شرم آور در برابر سفارت سوریه گوش دادیم، بدون شک برایمان روشن شد که برخی از افراد هیچ آشنایی با سیاست و خطابه سیاسی ندارند و معقتدند که توانسته اند گرگ را شکار کنند.

وی افزود: این افراد گمان می کنند که بر آنچه در دلهاست احاطه دارند و به همین دلیل از سفارت و دیپلوماتیک های سوریه می خواهیم در برابر این افراد سکوت اختیار نکنند.

گفتنی است جریان وهابی افراطی کویت در تجمعی که با حضور نمایندگان وهابی پارلمان این کشور در برابر سفارت سوریه برگزار کردند بر لزوم سرنگونی نظام بشار اسد تاکید و خون سفرای سوریه در سراسر جهان را مباح اعلام کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات