۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۵۹۲
مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان:

جهانی شدن فرهنگ مهدویت نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد: جهانی شدن فرهنگ مهدویت نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت های موجود است.
پور فرجي در غرفه خبرگزاري رسا در نمايشگاه قرآن و عترت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، در حاشیه پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، حضور بخش های مهدویت در نمایشگاه را ضعیف عنوان کرد و افزود: جهانی کردن فرهنگ مهدویت نیازمند پیش برد مباحث مهدوی با استفاده از تمام ظرفیت های موجود است.

وی با اشاره به برنامه های این بنیاد در سال جاری ابراز داشت: بنیاد مهدویت در خوزستان در نظر دارد تا با اکثر ادارات و نهادهای دولتی ارتباط برقرا کرده و خدمات آموزشی و تبلیغی خود را در اختیار آنان قرار دهد تا از این طریق سطح معلومات کارمندان نسبت به مباحث مهدوی ارتقاء یابد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فرماندهان بسیج مقرر شد که طرح آشنایی با مباحث مهدویت برای 14000 بسیجی در استان خوزستان اجرا شود.

پور فرجی به همکاری مناسب نشریات محلی استان خوزستان با بنیاد مهدویت اشاره و خاطر نشان کرد: مطبوعات مختلف استان نیز با پوشش مناسب اخبار این بنیاد و درج ستون مهدویت در رسانه خود به ترویج فرهنگ مهدوی جامعه کمک شایانی کرده‌اند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان حضور روحانیان متخصص به امر مهدویت در رسانه ی استان را بسیار چشمگیر تر از قبل عنوان کرد و گفت: از طریق تعاملاتی که با صدا و سیمای مرکز خوزستان داشته ایم برنامه های متنوعی با حضور روحانیان متخصص در صدا و سیمای استان صورت گرفته است.

پور فرجی تأسیس نمایشگاه دائمی کتاب و نرام افزار مهدویت را از دیگر برنامه های این بنیاد عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه مشتمل بر کتب تخصصی و عمومی بسیار، جهت استفاده علاقه مندان است که امیدواریم در آینده شاهد گسترش شعبه های این مرکز در سراسر استان باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خبرگزاری رسا در رابطه با پوشش اخبار مذهبی و دینی اذعان داشت: تنوع بیشتر موضوعات و ارتقاء سطح مطالب از لحاظ محتوایی می تواند تأثیر بسزایی در گسترش مخاطب داشته باشد./9464/پ203/ص
ارسال نظرات