۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۰۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

پیوند ملت و ولایت فقیه ناگسستنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عباس ولایی گفت: دشمنان با درک جایگاه و نقش معنوی ولایت فقیه به دنبال جدایی مردم و ولایت هستند، غافل از این‌که پیوند ملت و امام خامنه ای ناگسستنی است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان اهر اظهار داشت: تمامی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون تلاش و پشتکار جوانان متدین و ولایتمداری است، که برای تعالی نظام اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی و اقتصادی مجاهدت کرده اند.

وی با تأکید بر این که خواهران بسیجی رسالتی خطیر در دفاع از حریم ولایت بر عهده دارند، گفت: بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در‌ فتنه‌ها بیمه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایت مداری را رمز سعادت و دنیا و آخرت دانست و خاطر‌نشان کرد: دشمنان با درک جایگاه و نقش معنوی ولایت فقیه به دنبال جدایی مردم و ولایت هستند، غافل از این‌که پیوند ملت و امام خامنه‌ای ناگسستنی است.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با تاکید بر الگوپذیری خواهران بسیجی در فرهنگ و سیره فاطمی در شئون مختلف زندگی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و رهبری تمام هستی خود را فدا کرده و در همه حال در دفاع از قرآن و اهل بیت پیشتاز بود.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) خاطر‌نشان کرد: تمام عزت و عظمت اسلام از برکت وجودی دخت نبی مکرم اسلام، آن انسان کامل بوده و همه تاریخ از آن بهره‌مند و منور شده است.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی در سطوح مختلف جامعه هستیم، چراکه این فرهنگ بهترین سلاح در مقابل تهدیدات نرم دشمنان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که توجه به قرآن و عترت جامعه را به اوج شکوفایی می رساند، افزود: جوانان انقلاب اسلامی امروز با درخشش در عرصه معارف قرآنی موجبات عزت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند./935/پ202/س
ارسال نظرات