۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۸۳۹
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

مطالبات رهبری از حوزه علمیه، اجرایی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم گفت: همه باید تلاش کنیم تا مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس به بهترین وجه تحقق پیدا کند و نگذاریم مطالبات رهبری بر زمین بماند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به موج بیداری اسلامی، این تحولات را ناشی از انقلاب اسلامی ایران دانست.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌‍که موج بیداری اسلامی فراگیرتر از این خواهد شد، پیش بینی کرد که موج استکبار ستیزی در منطقه به سونامی تبدیل و روزگار را بر مستکبران سیاه تر از این کند.

خطیب جمعه قم تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست در برابر موج اسلام خواهی و استقلال طلبی چاره ای جز عقب نشینی پی در پی ندارند و این موج امان آنها را خواهد برید.

وی با اشاره به تحولات کشور لیبی و سرنگونی حکومت قذافی، تصریح کرد: قذافی یک فرد دیکتاتور و جانی بود و حامیان وی قصد داشتند به مردم بگویند که زوال او در منطقه پرهزینه است؛ اما مردم هزینه سنگین آن را پرداخت و این دیکتاتور را از حکومت ساقط کردند.

امام جمعه قم همچنین با قدردانی از قوه قضائیه به دلیل صدور حکم قطعی در خصوص فساد اقتصادی رخ داده، افزود: صدور این حکم در برخورد با مفسدان نشان از قاطعیت دستگاه قضایی کشور است و صیانت این دستگاه از بیت المال و همچنین اموال عمومی مردم را نشان می‌دهد و اجرای این حکم نشان دهنده این است که نظام در اجرای عدالت هیچ کس را استثنا نکرده است.

مطالبات رهبری از حوزه زمین نماند

تولیت آستانه مقدسه با اشاره به شرایط حساس و موقعیت ویژه کشور بر سالم نگه داشتن فضای جامعه جهت انجام کارهای فرهنگی و جهاد اقتصادی از سوی بزرگان و مسؤولان تأکید کرد و گفت: مردم خوب و با بصیرت ما قدردان خدمتگزاران هستند و از افرادی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند بیزار و متنفرند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین ضمن توصیه مردم به رعایت تقوا، تقوا را عامل صیانت انسان دانست و ابراز داشت: تقوا به انسان قوت قلب داده و انسان را از ضعف و سستی دور می کند.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه با سخنرانی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، مطالبات رهبری از حوزویان را متذکر شد و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس به بهترین وجه تحقق پیدا کند و نگذاریم مطالبات رهبری بر زمین بماند. /924/پ201/س

ارسال نظرات