۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲
مدیر حوزه علمیه امام صادق صیدا:

زوال رژیم صهیونیستی حتمی است

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی زوال رژیم صهیونیستی را علیرغم خواست جامعه بین الملل حتمی دانست و فلسطینی ها را به خارج شدن از حالت انفعال و بازیابی فعالیت و پویایی خود فراخواند.
علامه شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی شورای رهبری جبهه مردمی آزادسازی فلسطین به ریاست ابوعماد رامز، بازگشت فلسطین به آغوش امت را حتمی دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی حتی علیرغم میل جامعه بین الملل از میان خواهد رفت.

خطیب جمعه صیدا با تاکید بر اینکه آزادگان جهان باید برای بازگرداندن حقوق از دست رفتن ملت ها به آنها تلاش کنند، گفت: تحولات و رخدادهای بزرگ کنونی در جهان عرب پیش درآمد تحقق این رویایی تاریخی است که زمان زیادی تا فعلیت یافتن آن باقی نمانده است و به زودی جهانیان و فلسطینیان شاهد تحقق آن خواهد بود.

علامه نابلسی فلسطینیان را به افزایش تلاش های دیپلماتیک و جهادی خود فراخواند و از آنها خواست تا با برداشتن گام های قاطع و موضع گیری های شجاعانه خود را از دایره انفعال پذیری خارج کنند و افزود: فلسطینی ها باید فعالانه در راستای مقاصد خود تلاش کنند؛ چرا که رژیم صهیونیستی از روی آوردن فلسطینی ها به اعمال مخالف با رویکرد سیاسی شان هراسانند./981/ب903/گ
ارسال نظرات