۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵
در پی تحریم انتخابات پارلمان؛

نیروهای آل خلیفه منازل و مساجد منطقه سنابس را به آتش کشیدند

خبرگزاری رسا ـ نیروهای آل خلیفه و آل سعود به منازل و مساجد منطقه انقلابی سنابس یورش برده و منازل و مساجد این منطقه را به آتش کشیدند.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات بحرینی که از عدم مشارکت مردم در انتخابات میان دوره ای پارلمان این کشور به شدت خشمگین شده بودند، روز گذشته به نیروهای خود دستور دادند به معترضان یورش برده و آنان را به شدت سرکوب کنند.

نظامیان آل خلیفه با پشتیبانی نظامیان اشغالگر سعودی به صورت وحشیانه ای به منازل منطقه سنابس یورش برده و این خانه ها را به آتش کشیدند.

جمع کثیری از شهروندان در این حمله وحشیانه دچار سوختگی شدید شده و راهی بیمارستان شدند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه و آل سعود که مساجد و حسینیه های فراوانی را در بحرین تخریب و به قرآن کریم توهین کرده بودند، روز گذشته مسجد الجوادین در سنابس را به آتش کشیدند.

مقامات بحرینی در سخنانی ادعا کردند که آتش سوزی مسجد الجوادین به دلیل پرتاب موتولوف از سوی معترضان رخ داده است، ولی شهروندان به شدت این ادعا را تکذیب کرده و شلیک گازهای اشک آور به سوی منازل و مسجد را عامل این آتش سوزی خواندند.

شاهدان عینی خبر دادند که فرمانده نیروهای حاضر در منطقه همواره با صدای بلند فریاد می زد که اینها را بکشید و خانه های آنان را بسوزانید.

گفتنی است مقامات آل خلیفه در حالی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات میان دوره ای روز گذشته خبر می دهند که اکثر شبکه ها و خبرگزاری ها حضور مردم در انتخابات را بسیار اندک عنوان می کنند./980/ب902/گ
ارسال نظرات