۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹

نمایشگاه عکس عالمان حماسه ساز در گرگان افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عکس عالمان حماسه ساز با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان در گرگان افتتاح شد.
روحانيت و دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، نمایشگاه عکس عالمان حماسه ساز شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان و جمعی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گرگان افتتاح شد.

این نمایشگاه در محل سالن جنبی مصلی وحدت گرگان از سوی صفر مکتبی پدر شهید صادق مکتبی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی و با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه 110 عکس از دوران حضور روحانیت استان های مازندران و گلستان به ویژه نماینده ولی فقیه در گلستان در اندازه های 60 در 90 به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه که همزمان با برگزاری همایش بزرگ عالمان حماسه ساز در گرگان آغاز به کار کرد کتاب خاطرات امام جمعه گرگان نیز در این مراسم رونمایی شد.

به گزارش رسا، تقی ایزد، دبیر همایش عالمان حماسه‌ساز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به این که روحانیت در هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای ایفا کرد، گفت: برپایی این چنین نمایشگاه هایی در جهت تبیین نقش روحانیت در جنگ تحمیلی مؤثر است.

وی با تأکید براین که جامعه ما نیازمند شناخت بیشتری نسبت به نقش آفرینی روحانیت در جنگ تحمیلی است، گفت: شناخت جامعه امروز نسبت نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار کمرنگ است که باید تقویت شود./950/پ203/ص
ارسال نظرات