۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۸۵۶

حضور 82 ناشر کتب دینی در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته ناشران نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از شرکت 82 ناشر کتب دینی در این رویداد فرهنگی کشور خبر داد.
نمايشگاه کتاب تبريز
علی پورحسن، مسؤول کمیته ناشران نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: تعالی و ارتقای فرهنگ عمومی در گرو ارتقای سرانه مطالعه در سطح کشور است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه تازه های کتاب در این نمایشگاه تأکید کرد: تلاش کرده ایم ناشران مختلف و معتبر جهت غنی تر شدن محتوای نمایشگاه با کتاب های انتشار یافته در طول چهار سال گذشته حضور داشته باشند.

پورحسن افزود: با توجه به میزان نیازمندی دانشجویان و قشر نخبه به کتاب های تخصصی و انتشارات عرضه کننده این محصولات، و در راستای ایجاد امکان دسترسی به این کتب 93 ناشر کتب دانشگاهی در این نمایشگاه حضور دارند.

مسؤول کمیته ناشران نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از شرکت 82 ناشر کتب دینی در این رویداد فرهنگی کشور خبر داد و گفت: تاکنون استقبال از کتب مذهبی و حوزوی در نمایشگاه بسیار مطلوب بوده و امیدواریم با ادامه این روند شاهد حضور پرشور دیگر ناشران حوزوی در استان باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی ارتباط مستقیم با سرمایه گذاری فرهنگی خانواده ها دارد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور یک هزار ناشر از سراسر کشور با یک صد هزار عنوان کتاب از ششم تا دوازدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است./935/پ203/س
ارسال نظرات