۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۱۲۴
تجمع علمای مسلمان لبنان:

رویارویی با فتنه های آمریکایی ـ صهیونیستی با افزایش بیداری فرهنگی امت اسلام امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با هیاتی ایرانی به گفت و گو پیرامون اوضاع فرهنگی جهان اسلام پرداختند و بر اهمیت بیداری فرهنگی امت اسلام تاکید کردند.
تجمع علماي مسلمان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان، روز گذشته در مرکز خود در منطقه حاره حریک در حومه جنوبی بیروت موسوم به ضاحیه، پذیرای حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل فرهنگی سازمان فرهنگ و اتباطات اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین رییس زاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت بودند.

بنابر گزارش تجمع علمای مسلمان لبنان، دو طرف در این دیدار به گفت و گو پیرامون اوضاع فرهنگی در جهان اسلام به طور عموم و در لبنان به شکل خاص پرداختند و تاثیر و پیامدهای انقلاب های مردمی در جهان عرب بر تقویت بیداری فرهنگی در امت اسلام را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف همچنین با تاکید بر اهمیت رویارویی با فتنه هایی که دشمنان امت اسلام به ویژه ایالات متحده آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی سعی برانگیختن آنها میان گروه های مسلمان و میان آنها و دیگر ادیان و مذاهب دارند، اعلام کردند: رویارویی با چنین پروژه فتنه انگیزانه ای با متمرکز شدن بر گسترش بیداری فرهنگی مردمی در امت اسلام دست یافتنی است./981/ب903/گ
ارسال نظرات