۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

نقشه آمریکا علیه سوریه در حال نقش بر آب شدن است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر موفقیت دولت لبنان علیرغم سم پراکنی های آمریکا و پندارهای پوچ گروه 14 مارس، آمریکا را حامی شر مطلق نامید.
شيخ نبيل قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان که به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، روز گذشته در مراسم بزرگداشتی در منطقه حومین لبنان شرکت کرده بود با اشاره به اینکه آمریکا همچنان در حال سم پراکنی در لبنان است، گفت: آمریکا خیر لبنان را نمی خواهد و به دنبال مانع تراشی بر سر راه دولت است.

وی با تاکید بر اینکه دولت لبنان تمامی میدان های مین داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و بر طرح آمریکا برای ناکارآمد ساختن، پیروز شده است و مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد، افزود: به جز پندارهای باطل نیروهای 14 مارس و سم پراکنی های آمریکا، دولت لبنان با مانع دیگری مواجه نبود که با این حال، همچنان مسیر موفقیت را می پوید و همبستگی و هماهنگی اش بی سابقه است.

شیخ نبیل قاووق سپس به اوضاع سوریه پرداخت و با تاکید بر اینکه نقشه آمریکا برای سوریه در حال نقش بر آب شدن است، گفت: اگر سوریه مورد حمله بین المللی قرار گرفته است به این سبب است که در کنار مقاومت لبنان و فلسطین ایستاده، وگرنه آمریکا و غرب خواستار حمایت از خواسته های ملت سوریه نیستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت فلسطین و یا مسیحیان شرق جایی در قاموس آمریکا ندارد، تصریح کرد: موضع آمریکا، حمایت از شر مطلق است و رژیم صهیونیستی که هر روز بیش از پیش در تنگنا قرار می گیرد، تنها به حمایت آمریکا از شر مطلق دل بسته است و باراک اوباما که دروغ پردازی ها و وعده های پوچ و ادعاهای باطلش در حمایت از دولت فلسطین برای گمراه ساختن امت، برای همه آشکار شده است، تهدید می کند که از حق وتو در برابر تشکیل دولت صوری فلسطین استفاده خواهد کرد./981/ب902/گ
ارسال نظرات