۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۴۴۹
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی قم:

تفسیر بلاغ رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از «تفسیر بلاغ» با هدف بزرگداشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی‌زرندی نویسنده این اثر 21 مهر ماه در قم برگزار می‌شود.
تفسير بلاغ


علی کرم جلالوند، معاون تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مراسم رونمایی از «تفسیر بلاغ» با هدف بزرگداشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی‌زرندی، نویسنده این اثر 21 مهر‌ماه در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این تفسیر چهار جلدی با وجود حجم اندکی که دارد با بیانی ساده و روان به رشته تحریر درآمده است و ترجمه آیات، الفاظ و واژه‌ها در برخی از قسمت‌های متن به تناسب کاربرد آنها ذکر شده‌ است اظهار داشت: نویسنده این تفسیر قرآنی، مقدمه‌ای مفصل نیز در بحث تاریخ علوم قرآنی، کیفیت نزول آیات، اعجاز قرآنی، بحث ناسخ و منسوخ و ... در ابتدای این اثر آورده است.

جلالوند یادآور شد: هر چند این مجموعه چندی پیش به چاپ دوم رسید، اما در این مراسم در قالب بزرگداشت از خدمات علمی، فرهنگی و دینی آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی‌زرندی، از فضلای حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجلیل می‌شود.

معاون تبلیغات اداره کل تبلیغات استان قم اظهار داشت: از آیات سید احمد خاتمی، حسینی بوشهری و کعبی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است، مجموعه چهار جلدی «تفسیر بلاغ» را شرکت چاپ و نشر بین‌الملل با بهای دوره 450 هزار ریال به چاپ رسانده است./928/پ203/ع
ارسال نظرات