۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۵۴۴
سید علی فضل الله:

کوته فکری طایفه گرایان و متعصبان موجب درد و رنج امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ سید علی فضل الله متعصبان و طایفه گرایان را موجب درد و رنج امت اسلام دانست و نسبت به تلاش دشمنان برای پیشبرد اهدافشان با اختلاف افکنی میان مسلمانان هشدار داد.
سيد علي فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت، روز گذشته در مراسمی در جنوب لبنان کوته فکرانی که تنها طایفه و مذهب خود را می بینند را موجب رنج و گرفتاری امت اسلام دانست و تاکید کرد: گفت و گو تنها راه حل مشکلات است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای گرفتار کردن مسلمان در گرداب مشکلات و ایجاد تفرقه و چنددستگی در امت اسلام، گفت: دشمن می خواهد در اختلاف های ما جای پای محکمی پیدا کند تا به راحتی نقشه های خود را پیش برد و کشورهای اسلامی را به سود پروژه های خود دچار تجزیه و تفرقه سازد.

سید علی فضل الله با تاکید بر ضرورت رویارویی با فرقه گرایی، طایفه گری، خشک مغزی و تعصب و تنگ نظری، ابراز داشت: شایسته است که گفت و گویی جدی میان حاکمان و ملت های خود وجود داشته باشد و از این طریق تمامی مشکلات و بحران ها را پشت سر بگذارند.

وی همچنین با تمجید و ستایش از هوشیاری و آگاهی بالای ملت های اسلامی در خصوص دسیسه های دشمنان علیه وحدت و همبستگی آنها، نسبت به راهزنانی که خواستار به یغما بردن دستاورهای ملت های مسلمان برای رسیدن به اهداف و تکمیل پروژه های خود هستند، هشدار داد./981/ب903/گ
ارسال نظرات