۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۱۷۵

پنجمین کتاب دست‌های کوچک دعا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین کتاب دست‌های کوچک دعا مشتمل بر ادعیه برگزیده کودکان در سومین جشنواره بین المللی دست‌های کوچک دعا به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.
دعا و نيايش
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل روابط عمومی حوزه هنری تبریز،‌ شهرام خدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کودکان ذخایر امروز برای آینده هستند و شکل‌گیری اندیشه آنها در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی است.

وی گفت: سرمایه گذاری معنوی در نسل کنونی در آینده سازی ایران اسلامی مؤثر است و چه بسا هم اینک نیز بتوانیم در سایه سار پاکی و معصومیت کودکان بهره های بالایی ببریم.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی توضیح داد: در کنار بسط و گسترش معنویت و فرهنگ دعا و نیایش آرزو داریم از اینک کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را با نام "حوزه هنری" آشنا سازیم.

خدایی گفت: کتاب پنجم دستهای کوچک دعا در دو بخش بین المللی و کشوری دهها دعای برگزیده از زبان کودکان در لحظه تحویل سال را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: برای هر دعا گروهی از تصویر سازان استان، تصاویر در حد استانداردهای جهانی ترسیم کرده اند که فضای کتاب را برای کودکان قابل فهم و کودکانه ساخته است.

دبیر جشنواره دستهای کوچک دعا همچنین گفت: سرپرست تصویرسازان این کتاب "ندا تنهایی" و "بهناز عبداله پور" بوده و کار ترجمه آن به زبان انگلیسی را مینا ملکی انجام داده است.

گفتنی است، این کتاب در شمارگان هزار و 200 نسخه توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی به انتشار رسیده و علاقمندان جهت دریافت این کتاب می توانند به انتشارات حوزه هنری آذربایجان شرقی مراجعه کنند./935/د103/س
ارسال نظرات