۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵

نخستین ماهنامه افق احیا در خوزستان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین ماهنامه علمی، فرهنگی و خبری افق احیاء در استان خوزستان منتشر شد.
نخستین ماهنامه افق احیا در خوزستان منتشر شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین ماهنامه علمی، فرهنگی و خبری افق احیاء از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در این استان منتشر شد.

بر اساس این گزارش این ماهنامه با رویکرد ترویج فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر در راستای گسترش معروفات دینی و زدودن ناهنجاری های اجتماعی در استان خوزستان تهیه و در اختیار اقشار مختلف مردم و مسؤولان قرار گرفته است.

بنابر این گزارش ماهنامه افق احیاء شامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانات حضرت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده سخنان امام جمعه موقت اهواز پیرامون مقوله امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تبیین اهداف این ماهنامه از سوی سردار شاهوار پور، دبیر ستاد احیاء استان می باشد.

همچنین سرمقاله، پرسش و پاسخ، اخبار احیاءنکته های آموزشی تحسین کارهای احیای در سطح شهر و دست نوشته های شهید مطهری درباره امر به معروف و نهی از منکر بخش دیگری از مطالب این ماهنامه هستند.

یادآور می شود، ماهنامه علمی، فرهنگی و خبری افق احیاء، در قالب چهار صفحه تمام رنگی روزنامه ای با صاحب امتیازی ستاد احیاء استان، مدیر مسؤولی روابط عمومی این ستاد و زیر نظر شورای سردبیری در سطح خوزستان توزیع می شود./9463 /د102/ع

ارسال نظرات